Toon posts:

Heel klein CMS systeem gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de search gebruikt en kan niet iets vinden wat bij mij past.
Ik heb voor 1 pagina een manier nodig dat de klant zelf dingen kan aanpassen en toevoegen.

Het gaat om een lijst met huizen. hij moet dus zelf een huis kunnen toevoegen.
Bestaande uit Naam, Foto, Beschrijving en een link.
Meer niet.

Het lieft met een systeem dat er 5 per pagina staan en dan automatisch meerdere pagina's te maken zijn. Het moet zo simpel mogelijk.

Hoop dat jullie kunnen helpen

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:37

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-02 13:54

hannos

pardon me

Wat dacht je van de basis leren van bijvoorbeeld MySQL en PHP? Dan kun je zelf iets simpels als dit bouwen!

Op het internet (bv. http://www.phpfreakz.nl/) kun je enorm veel voorbeelden vinden waar je wat aan kunt hebben.

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Zulke simpele dingen zijn inderdaad het best zelf te bouwen.

Rustacean

Verwijderd

Zelf bouwen kost toch altijd meer tijd dan je denkt. Ik werk ondertussen met groot plezier met (en aan) CMS made simple. Dit is een CMS systeem dat voornamelijk erg simpel in gebruik is en niet beoogt het 100ste portal systeem te zijn. De nadruk ligt op het bouwen van semi-statische websites waar door de administrators inhoud gewijzigd kan worden, maar zonder front end interactie.

Verder wordt er vrij actief aan gewerkt (zie de changelog)

Genoeg promotie, kijk eens op http://www.cmsmadesimple.org

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26
MrTree, ziet er mooi uit!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Hier hoe je overigens geeneens een CMS te hebben. Je kan hiervoor zelfs (als je het mij vraagt) een MS Access Database maken die zelf steeds een pagina genereert en automatisch upload naar de server toe waar de website staat....
Pagina: 1