In de search kon ik niet echt enigszins recente topics hierover vinden, dus start ik er zelf maar één. Vrijwel altijd lukt het wel om ((X)HTML, CSS) problemen etc. op te lossen door middel van het zoeken op internet, de search op GoT, trial-and-error of door een topic te openen op GoT. Maar het leek mij wel interessant eens een boek hierover aan te schaffen. Ik kwam natuurlijk al snel op amazon.co.uk uit (bijv. bol.com heeft uiterst magere collectie op dit gebied).
Na wat doorgelezen te hebben leken deze boeken mij wel wat (zijn nog aardig recent).
[list]
• Designing with Web Standards - Jeffrey Zeldman;
• Eric Meyer on CSS - Eric Meyer
• CSS Cookbook - Christopher Schmitt
• More Eric Meyer on CSS - Eric A. Meyer
In sets van twee kosten deze in totaal £ 68.68 (~ € 100). Vind ik niet zo veel eerlijk gezegd. Is dit overkill? Hebben mensen ervaring met deze boeken of misschien andere suggesties?
Dit boek heb ik ook bekeken:
[list]• Web Standards Solutions: The Markup & Style Handbook - Dan Cederholm
Maar er is een hoofdstuk te lezen en ik vond het wat magertjes. Maar het onderwerp staat me dus wel erg aan.
Na wat doorgelezen te hebben leken deze boeken mij wel wat (zijn nog aardig recent).
[list]
• Designing with Web Standards - Jeffrey Zeldman;
• Eric Meyer on CSS - Eric Meyer
• CSS Cookbook - Christopher Schmitt
• More Eric Meyer on CSS - Eric A. Meyer
In sets van twee kosten deze in totaal £ 68.68 (~ € 100). Vind ik niet zo veel eerlijk gezegd. Is dit overkill? Hebben mensen ervaring met deze boeken of misschien andere suggesties?
Dit boek heb ik ook bekeken:
[list]• Web Standards Solutions: The Markup & Style Handbook - Dan Cederholm
Maar er is een hoofdstuk te lezen en ik vond het wat magertjes. Maar het onderwerp staat me dus wel erg aan.