Toon posts:

[CCE-SP][premiere 6.5]Geluid loopt niet sycrhoon.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waneer ik een flim export in premiere 6.5 naar mpeg 2 met de cinemacraft mpg encoder, dan loopt het geluid niet meer sycrhoon met het beeld waneer ik het dan afspeelt.
Bij de SLX mpg encoder heb ik niet last van dat probleem (en ook niet bij andere compresies).

Ik gebruik de standaart instelingen van CCE, behalve dan dat ik hem op VBR 3pass instelt. Wat staat er fout ingesteld waardoor het geluid niet meer goed loopt ?

Verwijderd

Topicstarter
Kickje,
Ik weet zeker dat hier ook wat mensen zijn die cinemacraft mpg encoder gebruiken. Hebben jullie daar ook last van dat het geluid niet schycroon loopt met het beeld ?

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Geef even hier je instellingen voor de encoder (audio en video).

Zijn het PAL video's ? Of NTSC geconverteerd ?

De problemen die je hebt worden hoofdzakelijk veroorzaakt door verkeerde framerate instellingen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Topicstarter
Dankje met de tip van de framerate, bij de export had ik mooi 25fps ingesteld en bin CCE ook. Maar CCE onthoud niet elktijd die insteling waneer je nog en flimpje gaat expoteren waardoor die soms weer op 29,97/30 staat. En daardoor onstonden de problemen :( .

Hartelijk bedankt, nu kan ik toch deze goeie mpg encoder gebruiken.