Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Na, lijkt me niet echt handig, zoals in je topicstart aangegeven staat ondersteunt dit mobo geen dual-channel behalve als het registered is.
Dus waarom "risico" nemen als het er zo duidelijk staat? Misschien dat het wel gaat werken, maar dat het een beetje instabiel wordt. overigens wil dit niet zeggen dat registered geheugen beter is
Dus waarom "risico" nemen als het er zo duidelijk staat? Misschien dat het wel gaat werken, maar dat het een beetje instabiel wordt. overigens wil dit niet zeggen dat registered geheugen beter is
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 12:29 ]
Het kan aan mij liggen maar volgens mij heeft een socket 754 alleen een single channel geheugencontroller, de nieuwe s939 heeft wel een dual channel controller on die
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Hoe kom je hieropDit mb ondersteunt geen dual-channel mits het Registered is.
Een So754 CPU heeft maar één ondie DDR geheugencontroller: Single Channel dus
[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 19-10-2004 12:51 ]
Klopt, er bestaat geen enkele S754 cpu welke dual-channel ondersteund
Dus het is voor de TS compleet nutteloos z'n huidige geheugen te vervangen door registered (als dat überhaupt op dat bord werkt, als het de MSI uit je sig is gaat 't niet werken!)
Dus het is voor de TS compleet nutteloos z'n huidige geheugen te vervangen door registered (als dat überhaupt op dat bord werkt, als het de MSI uit je sig is gaat 't niet werken!)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Of de TS moet door zijn onkundigheid in de waan zijn dat "Dual Channel" staat voor het gebruik van twee geheugenrepen. Oftewel, hij wil slechts een tweede PC3200 geheugenreep toevoegen. Maar daar moet hij dan even duidelijker over zijn. En de specs van zijn mobo opnoemen uiteraard ..
Pagina: 1