Toon posts:

[win XP] Files and settings wizard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HAllo ik heb gisteren mijn computer opnieuw geinstalleerd en de oude bestanden heb ik met de files and settings wizard van XP opgeslagen. (email etc)

hij doet dit in een file genaamd img00001.dat.

vorige keren ging dit altijd prima maar nu wil hij hem niet lezen.. geeft foutmelding

weet iemand een manier om dit bestand te openen of te lezen?

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Het zal wel een 1 of andere image- file zijn zeker? Misschien dat je hem dmv deamon tools kunt openen? (ook maar een gok)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 15:50
Welke foutmelding wordt er gegeven? Welke Windows XP heb je? Home of Prof?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
heb inderdaad al geprobeerd het bestand met daemon tools, iso buster etc te laden maar dat werkt niet.

ik heb windows XP prof SP1, had windows XP SP2 , zou het daaraan kunnen liggen? Heb niet zo'n zin om weer SP2 te installeren namelijk...

foutmelding:

"The location you specified does not contain stored information. Please give a valid folder path into the box"

Ik had nog een oude transfer file die heeft dezelfde naam en doet het gewoon wel...

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 12:37:
heb inderdaad al geprobeerd het bestand met daemon tools, iso buster etc te laden maar dat werkt niet.

ik heb windows XP prof SP1, had windows XP SP2 , zou het daaraan kunnen liggen? Heb niet zo'n zin om weer SP2 te installeren namelijk...

foutmelding:

"The location you specified does not contain stored information. Please give a valid folder path into the box"

Ik had nog een oude transfer file die heeft dezelfde naam en doet het gewoon wel...
En had je die oude transfer file met sp1 gemaakt? Het zou daar inderdaad wel aan kunnen liggen, is het zo'n groot probleem om sp2 te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
SPII heeft enkele features die ik niet wil.. Hij geeft bijvoorbeeld problemen met Shareaza maar ik denk dat ik het toch maar moet doen...

Verwijderd

Topicstarter
Ok net sp II ginstalleerd maar dat lost dus niks op.. iemand nog suggesties??
Pagina: 1