Ik snap niet veel van die Packet filters in winroute. Zelfs als ik alles open zet met alle verschillende protocollen (dus eigenlijk zo lek als een mandje:)) zelfs dan kan ik met homenet geen connectie krijgen, terwijl dat zonder winroute wel het geval is (maar de rest van het netwerk hier wil ook van homenet gebruik maken), mijn vraag is......hoe stel ik dit in in winroute? Of hoe zet ik het uit? Geen firewall in winroute en dan een alternatief nemen bijvoorbeeld!
Verwijderd
Ja erg vaag inderdaad, alles werkt behalve Homenet.
Ben ik ook al mee bezig geweest en na redelijk wat onderzoek was bij mij het resultaat; 'vette pech'.
Volgens mij komt dit door de 'beveiligde' connectie die je naar de server maakt.
Die wil een rechtstreekse connectie en niet via een router..
Ook de lui bij Homenet wisten/weten er geen raad mee...
Ben ik ook al mee bezig geweest en na redelijk wat onderzoek was bij mij het resultaat; 'vette pech'.
Volgens mij komt dit door de 'beveiligde' connectie die je naar de server maakt.
Die wil een rechtstreekse connectie en niet via een router..
Ook de lui bij Homenet wisten/weten er geen raad mee...
Verwijderd
Dit weet ik niet zeker, maar ik geloof dat home net gewoon het ftp protocol gebruikt, maar dan andere poorten waardoor winroute het niet herkend. Bel de helpdesk eens of kijk op site van ABN staat er vast wel iets over. MAAR ik kan me wel veiligere dingen bedenken dan bankieren over inet....
Ja het gaat hier ook niet over het veilig bankieren via I-net. En vette pech heb ik ook weinig aan, geloof ik ook niet in. Het maakt voor die beveiligde verbinding niet uit of het via een router gaat of niet!
Maar toch bedankt voor de moeite mensen!:)
Maar toch bedankt voor de moeite mensen!:)