Het gaat denk ik niet lukken maar ik zou graag jullie ideeen willen horen over het volgende:
Ik heb deze tabel (*** staan voor een plaatje dat rechts float en verschillende groottes kan hebben):
...zo hoort het, maar ik wil:
Oftewel: de tabel moet achter het plaatje komen, maar de tekst in de tabel moet er wel omheen lopen. Ik zit eraan te denken om het op te lossen met een list (ook al is het tabulaire data). Wat zijn jullie ideeen hierover?
Ik heb deze tabel (*** staan voor een plaatje dat rechts float en verschillende groottes kan hebben):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| +-----------+----------------------+************** |bla |2523 |************** +-----------+----------------------+************** |blaX |agfjk ajkfgajf ajkghaj|************** | |kajfk kadk kajfkhf |************** | |hjk akjhfak skjhask kh|************** +-----------+----------------------+************** |jss |ksjh agajh |************** +-----------+----------------------+ |ddd |jdgd slhjs | +-----------+----------------------+ |jlsh |ksjhkas kah ka kah ka | +-----------+----------------------+ |
...zo hoort het, maar ik wil:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| +-----------+-----------------------************** |bla |2523 ************** +-----------+-----------------------************** |blaX |agfjk ajkfgajf ajkghaj ************** | |kajfk kadk kajfkhf ************** | |hjk akjhfak skjhask khj************** +-----------+-----------------------************** |jss |ksjh agajh ************** +-----------+------------------------------------+ |ddd |jdgd slhjs shjk kshfk | +-----------+------------------------------------+ |jlsh |ksjhkas kah ka kah ka kjah hh | +-----------+------------------------------------+ |
Oftewel: de tabel moet achter het plaatje komen, maar de tekst in de tabel moet er wel omheen lopen. Ik zit eraan te denken om het op te lossen met een list (ook al is het tabulaire data). Wat zijn jullie ideeen hierover?