Toon posts:

Nvidia 6.31 NT4 drivers zijn brak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft hier nog meer last van gehad, ik heb de officieele 6.31 NT4 van Nvidia nu echt de sloot in geflikkerd, problemen die ik er mee had:

-NT4 display settings fucked up na update naar 6.31, ook na nieuwe install met verse install 6.31 (0x0 pixels of 404543x34324 pixels res, leuk, en niet meer dan 16 kleurtjes!)

-Na willekeurige periode spring de res naar 20x100 ofzo (deze pc icontje streched out over m'n scherm, muis gewoon normaal zichbaar)

-3D artifacts

Gebruik nu 6.5x, geen probz mee.

Bovenstaande shit had ik met een Creative Geforce en een Asus Geforce 2...

wie nog meer of ben ik raar? ;)

Verwijderd

Waar heb je die versie 6.5x vandaan? Ik heb ook problemen onder windows millennium!

erik
Op zondag 31 december 2000 13:37 schreef Lexxie het volgende:
Wie heeft hier nog meer last van gehad, ik heb de officieele 6.31 NT4 van Nvidia nu echt de sloot in geflikkerd, problemen die ik er mee had:

-NT4 display settings fucked up na update naar 6.31, ook na nieuwe install met verse install 6.31 (0x0 pixels of 404543x34324 pixels res, leuk, en niet meer dan 16 kleurtjes!)

-Na willekeurige periode spring de res naar 20x100 ofzo (deze pc icontje streched out over m'n scherm, muis gewoon normaal zichbaar)

-3D artifacts

Gebruik nu 6.5x, geen probz mee.

Bovenstaande shit had ik met een Creative Geforce en een Asus Geforce 2...

wie nog meer of ben ik raar? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Moet je ff naar de update tracker gaan en zoeken op nvidia, daar staan er een berg, 7.17 is de laatste maar naar mijn weten errug brak voor 9x/me