Hoi,
Ik zit met een probleem en jullie zijn eigenlijk een beetje mijn laatste optie om het op te lossen.
Ik heb een mp-3 spelertje gekocht maar ik kan hem maar niet geinstalleerd krijgen.
Om te beginnen het gaat om een mmp3-2 128mb mp3 speler van het merk marquant. en ik draai jammergenoeg win98se
Het begon al lekker met een quic gide op een papiertje met een fototje er op waar niets nutigs op stond.
verder een acrobat uitleg op cd-rom.
In die acrobat uitleg stond dat ik eerst de driver eerst moest installeren en na de instalatie zij het programma dat ik 't ding in m'n usb moest prikken.
een instalatie scherm verschijnd
vervolgens moest ik aangeven vanaf waar ik 'm wou installeren...
cd-rom aangegeven vond niets bruikbaard
windows cd aangegeven vond niets bruikbaars.
map aangegeven waar de cd-rom had geinstalleerd vond niets bruikbaars
in de acrobat gide stond dat ik gewoon naar de instalatie cd moest verwijzen maar wel naar een .inf bestand dat dus helemaal niet op de cd staat.
Ik opzoek op google, niets gevonden alleen iemand die het zelf al had opgelost en geen verdere uitleg.
site van marquant hebben zo volgens google nog niet uitgevonden en marquant.com is nog tekoop.
geen telefoonnummer/adres op de doos.
wie kan mij verder helpen?
ik heb iniedergeval het bestand:
SR9XUSB.inf nodig
of een juiste driver
of wat dan ook wat mij opweg kan helpen.
Je ziet het is nu 02:00 geweest en ik ben het al aan het proberen vanaf 19:00
gegroet en alvast heeeeel erg bedankt,
Casper
(admin/mod ik wist niet waar ik deze mag/kan plaatsen excuus als dit een foute plek is)
Ik zit met een probleem en jullie zijn eigenlijk een beetje mijn laatste optie om het op te lossen.
Ik heb een mp-3 spelertje gekocht maar ik kan hem maar niet geinstalleerd krijgen.
Om te beginnen het gaat om een mmp3-2 128mb mp3 speler van het merk marquant. en ik draai jammergenoeg win98se
Het begon al lekker met een quic gide op een papiertje met een fototje er op waar niets nutigs op stond.
verder een acrobat uitleg op cd-rom.
In die acrobat uitleg stond dat ik eerst de driver eerst moest installeren en na de instalatie zij het programma dat ik 't ding in m'n usb moest prikken.
een instalatie scherm verschijnd
vervolgens moest ik aangeven vanaf waar ik 'm wou installeren...
cd-rom aangegeven vond niets bruikbaard
windows cd aangegeven vond niets bruikbaars.
map aangegeven waar de cd-rom had geinstalleerd vond niets bruikbaars
in de acrobat gide stond dat ik gewoon naar de instalatie cd moest verwijzen maar wel naar een .inf bestand dat dus helemaal niet op de cd staat.
Ik opzoek op google, niets gevonden alleen iemand die het zelf al had opgelost en geen verdere uitleg.
site van marquant hebben zo volgens google nog niet uitgevonden en marquant.com is nog tekoop.
geen telefoonnummer/adres op de doos.
wie kan mij verder helpen?
ik heb iniedergeval het bestand:
SR9XUSB.inf nodig
of een juiste driver
of wat dan ook wat mij opweg kan helpen.
Je ziet het is nu 02:00 geweest en ik ben het al aan het proberen vanaf 19:00
gegroet en alvast heeeeel erg bedankt,
Casper
(admin/mod ik wist niet waar ik deze mag/kan plaatsen excuus als dit een foute plek is)