Toon posts:

Gez: SidePanel v/e CoolerMaster Centurion 1 (CAC-T01-EK)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goedennacht beste Tweakers:

Ik heb sinds een halve maand een "CoolerMaster Centurion 1 (CAC-T01-EK)" behuizing gekocht. Heb alle componenten overgeplaatst. En gekleurde fan coolers erin geplaatst. (rood & blauw).

Nu wil ik mijn linker side panel veranderen. Ik kan 2 dingen doen.

Ik kan een kant & klare side panel kopen, of 1tje zelf uitslijpen naar mijn gewenste ontwerp.

Maar er zit 1 ding wat bij mij dwars zit. Ik kan nergens ( en ook nergens ) een side panel vinden met een Perplex of glas plaat.

Bestaat er dan geen kant & klare sidepanel voor deze kast?

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/product_common_images/07cdf1e061f4afa1fc8d67315aff4f7b.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/product_common_images/510841a296c6b256dd73b37d070e9a60.jpg

Met vriendelijke groet, en dank,

Radeon9700

Verwijderd

Alle leverbare sidepanels staan op de Coolermaster site: http://www.coolermaster.com/index.php?LT=&Language_s=&url_place=product_list&p_class=292 en daar staan geen sidepanels voor de Centurion bij. Er zit dus niets anders op om zelf creatief aan de gang te gaan (hetzij met een Windowkit, dan wel met een eigen oplossing).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Nou, dan ga ik flink denken over een creatie.

Misschien iemand voor mij een idee?

Verwijderd

Er is genoeg te vinden op dat gebied, google ==> casemods, zoek even.
Doe inspiratie op, en maak een mooie creatie .. beetje initiatief .. ;)

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 13:02
Kwam vandaag toevallig langs de clip art afdeling van Microsoft.com :D

Om ideeen op te doen best handig!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt SuperFly2004 en Micmam. Ik ga even rondsnuffelen tijdens mijn werktijd :)

Ik denk zelf dat ik een AMD logo laat uitslijpen. Met een ATi logo eronder :P

Maargoed. Foto's van jullie kast kunnen jullie ook plaatsen. Bedankt

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-02 14:20

Nyana

Who?!

Ik heb de naam van mn case erin laten graveren Klik
Duurde in mijn geval effe maar dan heb je ook wat O-)

Verwijderd

Topicstarter
Dat ziet er inderdaad stoer uit.

Maar eerst moet ik een perplex plaat hebben en dan kan ik ook de centurion logo erin slijpen. Toch?

• Nyana

Nyana

Who?!

jah, die kun je zo halen bij een bouwmarkt. het logo heb ik er in laten graveren bij het bedrijf waar ik stage liep. met zo'n cnc graveermachine. maar je kunt elk gewenst logo erin laten graveren natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Nyana op 19-10-2004 13:54 ]

Verwijderd

Krijg ik dit resultaat ook met mijn dremeltje denk je ? :D

@radeon9700
Luister, vind het prima om antwoorden hierop te geven, maar er word ook zelf wat inzet verwacht.Je zou even op google wederoom hiernaar kunnen zoeken b.v.
Ik kan je vertellen dat ik ze niet goedkoop vond, die plaatjes .. bij de praxis moet je rond een euro of 20 a 30 verwachten.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Maar wat kost nou zo'n perplex plaatje? De maar die jij nu hebt. En wat kost het graveren?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 14:08:
@radeon9700
Luister, vind het prima om antwoorden hierop te geven, maar er word ook zelf wat inzet verwacht.Je zou even op google wederoom hiernaar kunnen zoeken b.v.
Ik kan je vertellen dat ik ze niet goedkoop vond, die plaatjes .. bij de praxis moet je rond een euro of 20 a 30 verwachten.
Ik snap je ophef, maar toch wil ik weten wat het slijpen kost van een plaatje op je perplex plaat.

Verwijderd

Dan mail je Skype ff, als hij hier geen reactie geeft :).

• Nyana

Nyana

Who?!

ik had het verkeerde plexiglas gekocht. najah verkeerd, het was beveiligings acrylglas. das wat duurder 50x50 was 28 euro, maar als je gewoon acryl/plexi- glas haalt ben je voordeliger uit. en is ook goed.

het graveren was gratis aangezien het op stage was. ik heb geen idee wat ze hier anders voor rekenen. denk aardig wat, zo'n machine staat er toch een x aantal uur over te draaien. over mijn logo deed ie ongeveer 6 uur.

met een dremel lukt dit niet denk ik. misschien wel lijntjes ofzow maar een heel logo? dan moet je wel flink oefenen.

Verwijderd

hehe .. ikga oefenen ;) .. maar bedankt voor de info iig.

Verwijderd

Topicstarter
Toch even gaat informeren.. Waar liep je stage? :9

• Nyana

Nyana

Who?!

euhh LDR in Rhenen. volgens mij heb je daar wel hobby avond op de dinsdag. maar ik zou het niet aanraden. die gasten hebben het zo druk, ik heb er 3 maanden op moeten wachten. misschien zou je kunnen kijken of er bij jou in de buurt een edrijf is wat graveert ofzow... Suc6 ermee iig!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nu zo nu en dan rondsnuffelen.

Als ik nu binnen 2 maanden niets kan vinden, dan ga ik wel zelf aan de slag.
Pagina: 1