Toon posts:

Rare VNC error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Guys, en (maybe girls ?? :P),

Ik maak gebruik van VNC en een vriend van mij ook.. Ik heb VNC bij hem geconfigureerd (op zn adsl modem/router netjes de poorten gemapped --> 5900)

en als ik wil connecten via de vnc viewer naar zijn pc krijg ik tevens netjes het password venstertje, die typ ik natuurlijk 100% correct in.. en dan krijg ik de volgende melding :

--> "Server closed connection unexpectedly"

Wat zou ik misschien verkeerd hebben gedaan ??

Hope someone can help me out of this one..

- J

Verwijderd

Ik heb even rond gekeken op google

En er zijn weinig juiste dingen te vinden, maar heb je van de viewer de recente versie en kan deze overweg met de versie van de server?

EN owja, volgens mij moet poort 5800 ook open...

<edit>
5800 ipv 5900 :)

Dus poorten 5800 en 5900 moeten openstaan

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 23:57 ]

Verwijderd

heeft ie open kijk maar in starterpost

Verwijderd

Ik bedoelde 5800, tikfout...

Verwijderd

Topicstarter
Nou betreft de versies zijn ze precies de zelfde.. gewoon ff gedownload vanuit de Realvnc site.

Echter heb ik poort 5800 wel niet open.. dan zal ik die maar ff open zetten ik ga namelijk morgen weer naar hem toe dan zal ik het ff proberen. Mocht het lukken dan Reply ik erop

Verwijderd

succes

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Standaard draait display :1 op poort 5901 TCP, display:2 op 5902 enz.
Dit is voor zowel tight als real-vnc

Poort 5800 hoeft niet open alles gaat over 1 poort.

[ Voor 74% gewijzigd door TAMW op 19-10-2004 00:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 23:53:
Ik heb even rond gekeken op google

"En er zijn weinig juiste dingen te vinden, maar heb je van de viewer de recente versie en kan deze overweg met de versie van de server?"

Nou inderdaad ik maakte gebruik van de laatste versie (4.0) en t blijkt dat het te maken heeft met de versies.. (zijn computer heeft ook versie 4.0) maar als ik versie 3.3.7 gebruik (1 eerdere versie) dan doet hij het gewoon normaal..

Van mij mag deze Topic gesloten worden, als nog bedankt voor alle hulp, vooral mr Hotmetal :Y)

- J
Pagina: 1