Sinds een paar dagen is mijn p900 vreselijk snel zijn batterij leeg, Ik heb zo het vermoeden dat er ergens een stukje software mee zit te draaien op de gsm. want heb dat wel eens eerder gehad. Heeft er iemand een idee waar dit vandaan kan komen en of hoe dit te detecteren en op te lossen is,
Je kan met Taskman kijken welke programma's meedraaien, en die kan je dan ook gelijk afsluiten. Misschien dat je in deze lijst (een) programma('s) ziet staan die je niet bekend voorkomt.
Meer iets voor IT btw.
Meer iets voor IT btw.
[ Voor 8% gewijzigd door reuzekind op 18-10-2004 23:41 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
[GT] -> [IT]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ja. Ik heb dit programmatje. en daar zie ik inderdaad heel snel iets af en toe door heen gaan wat ik niet thuis kan brengen. Maar de rest van de processen zijn allemaal rom based processen. dus daar heb ik ook niks aan.reuzekind schreef op 18 oktober 2004 @ 23:40:
Je kan met Taskman kijken welke programma's meedraaien, en die kan je dan ook gelijk afsluiten. Misschien dat je in deze lijst (een) programma('s) ziet staan die je niet bekend voorkomt.
Meer iets voor IT btw.
btw.. ik heb ut geklokt. voorheen. ( paar dagen geleden. ongeveer 2 a 3 dagen met de batterij ) was ut normaal gebruik. en nu doe ik met een volgeladen batterij ongeveer 4 en half uur. dit heb ik al eens eerder gehad wanneer de communicam draait continu, dus denk daarom dat het een software fout moet zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door adam76 op 19-10-2004 22:51 ]
Verwijderd
Ik heb SMan of Switcher, daarmee kan je zien welke applicaties in het geheugen zijn en kan je ze 'killen'
Korte vragen als deze passen naar mijn mening prima in het grote topic over deze GSM. Dat topic is met de search zonder twijfel eenvoudig te vinden
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()