Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik vond het zelf ook een beetje wazig, aangezien het om een 2.6-kernel gaat (stable branche) maar de kernel zelf (de 2.6.9-versie) staat in een testing-dir als final. * moto-moi en * blaataaps wisten ook niet wat het voor een release moest voorstellen. De enige hit hint van Google gaf aan dat het om een developmentversie ging. Ook Kernel.org weet blijkbaar niet om wat voor versie het hier gaat. Daarom heb ik daar dan ook omheen gewerkt door een wazige header + uitleg in de posting te geven. Niet echt netjes, maar een ranzige oplossing
.
We hebben ook unstable kernels gepost, zie kernel 2.5 maar. Daar ging het dan ook om een echte developmentkernel. Hetzelfde zal, zoals het er nu uitziet, ook gebeuren voor de 2.7-kernel.
We hebben ook unstable kernels gepost, zie kernel 2.5 maar. Daar ging het dan ook om een echte developmentkernel. Hetzelfde zal, zoals het er nu uitziet, ook gebeuren voor de 2.7-kernel.
Nope, dat gebeurt dus niet. Naar alle verwachting zal er geen 2.7-branch komen, behalve als het echt nodig is. De 2.6-branch gaat gebruikt worden voor development. Dit zal echter gebeuren in een speciale branch van de 2.6-branch. Deze kernels kan je herkennen aan de toevoeging '-mm'. De 2.7-kernel is een ware speeltuin voor alles wat kernelhackers maar willen doen met de kernelRobin Vreuls schreef op 19 oktober 2004 @ 00:03:
Wazig verhaal, lees het hier nog eens rustig na: Linux: New Kernel Development Model
tnx harm 
/me gaat linkje doorlezen
Mijn voorstel is om dan in elk geval "-mm" of "-dev" achter de meuk-titel te plakken oid, zodat op de FP in elk geval goed te zien is om wat voor release het gaat. Lijkt me logischer en duidelijker naar de lezers toe.
/me gaat linkje doorlezen
Mijn voorstel is om dan in elk geval "-mm" of "-dev" achter de meuk-titel te plakken oid, zodat op de FP in elk geval goed te zien is om wat voor release het gaat. Lijkt me logischer en duidelijker naar de lezers toe.
[ Voor 10% gewijzigd door mOrPhie op 19-10-2004 17:07 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
wellicht beter om bij _elke_ meuk in de titel te vermelden wanneer het een alfa/beta/rc etc betreft.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Dat gebeurt volgens mij ook. Dat het hier nu niet gebeurd is, komt doordat de betreffende meukposter het versiesysteem niet helemaal doorhad. Wat zo raar nog niet is, omdat het anders is dan een paar maanden terugPipoDeClown schreef op 19 oktober 2004 @ 17:10:
wellicht beter om bij _elke_ meuk in de titel te vermelden wanneer het een alfa/beta/rc etc betreft.
Daar mag de meukposter over beslissenmOrPhie schreef op 19 oktober 2004 @ 17:07:
mOrPhie schreef op 19 oktober 2004 @ 17:07:
Dat gaat sowieso gebeuren, net zoals we het eigelijk altijd hebben gedaanPipoDeClown schreef op 19 oktober 2004 @ 17:10:
Pagina: 1