Toon posts:

detonator 3 files niet goed ?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij misschien helpen? NVIDEA Geforce 2 MX i.c.m. Windows Millennium; ik wil een DVD film bekijken op zowel TV als Monitor tegelijk, zodoende heb ik de detonator 3 drivers van NVIDEA gedownload. Het probleem ontstaat wanneer ik op "aanvullende eigenschappen" klik van het beeldscherm menu. De foutmelding is "Er is een fout opgetreden tijdens het werken met bestand C:\windows\system\desk.cpl van het configuratiescherm". Volgens mij zou ik nu eigenlijk iets te zien moeten krijgen van TwinView. Want dat zoek ik dus

ik heb de drivers gewoon van nvidia.com
en ik kreeg geen error tijdens het instaleren hiervan. Dus ik ga ervan
uit dat de files niet kapot zijn.

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Waarom heb je die drivers dan?

Probeer eens de Detonator 6 files ofzo die werken bij mij heel erg goed!!!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

PEPPI

Informatiemanager

Waar haal je die vandaan?? :P

There's no place like 127.0.0.1

Verwijderd

Topicstarter
Waar haal je die vandaan?!

erik
Op zondag 31 december 2000 13:58 schreef Binnetie het volgende:
Waarom heb je die drivers dan?

Probeer eens de Detonator 6 files ofzo die werken bij mij heel erg goed!!!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ja, waar haal je die ?

Geen inspiratie

Verwijderd

Je kan die detonator drivers hier neerhalen:
http://zoiah.m3dzone.com/

Verwijderd

detonator ver.7.12 doet wat je wil..
is ook twinview.

Verwijderd

FYI: Detonator 6 drivers bestaan (nog) niet! De 6.xx drivers zijn de detonator 3 drivers.

http://www.nvidia.com/Products.nsf/htmlmedia/detonator3.html

Verwijderd

Ik heb een TNT2 M64 PRO met tv-out. Ik krijg ook diezelfde foutmelding betreffende de fout in C:\windows\system\desk.cpl bij het aankiezen van de aanvullende eigenschappen. Dit nadat ik de detonator 3 drivers geinstalleerd heb. Ik heb ook Windows ME. Ik denk dat het met deze windows versie te maken heeft.

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
jep licht aan me, m'n broertje draait ook Me en heeft hetzelfde euvel.

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de drivers 7.xx van http://zoiah.m3dzone.com/ wil downloaden, werken ze niet want ze zijn volgens mij niet geschikt voor Millennnium!

Kan iemand mij A.U.B. helpen!!!

Erik

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 19:02 schreef supererik het volgende:
Wanneer ik de drivers 7.xx van http://zoiah.m3dzone.com/ wil downloaden, werken ze niet want ze zijn volgens mij niet geschikt voor Millennnium!

Kan iemand mij A.U.B. helpen!!!

Erik
Ik heb win ME + detonator 7.17. Werkt bij mij prima. Heb je wel laatste bios versie en 4-in-1 drivers gedowned?

Probeer anders 6.49 in combinatie met directX 7. Suc6!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Heb je die VIA drivers dan ook nodig bij een Pentium 3? Dacht dat dat alleen voor AMD Systemen nodig was... Maar kan me vergissen. Kan iemand dit even ophelderen ????

Als je ze ook voor een Pentium 3 systeem nodig hebt. Dan zou ik inderdaad even de nieuwste via4in1 drivers downloaden bij www.via.com.tw
Daar zou het dan wel eens aan kunnen liggen.. je hebt dx 8 neem ik aan al geinstalleerd. zo niet, doe die ook maar even.

Als je dit allemaal gedaan hebt moet het gewoon werken. Als het dan nog niet werkt. Dan zou ik even de PC openschroeven en op de printplaat kijken van welk merk de videokaart is (aangezien je dit niet wist)
En dan op de site van de leverancier zelf de nieuwste drivers downloaden, soms zijn de beter als de standaard drivers van Nvidia.

Dit is alles wat ik kan bedenken.

Geen inspiratie

Verwijderd

Gewoon windows opnieuw installeren, dan de VIA drivers dan de videokaart.... Moet voldoende zijn....

Succes

Verwijderd

dat had ik ook met de detonator 3 drivers, toen heb ik de detonator 7.17 drivers geinstalleerd, maar daar deed opengl het niet goed mee, toen heb ik van de site van de fabrikant de 6.49 drivers gedowned en die werken "perfect" (zo ver een tnt2 perfect kan draaien op een Socket7 mobo)
Pagina: 1