Via SP2 voor mijn XP-home Windows Media player 9 meegekregen. Helaas blijkt dat bij het afspelen van mpg-files 100% CPU wordt genomen en de files worden niet afgespeeld. Andere formaten gaan probleemloos en ook mpg-files vanaf harddisk worden zonder problemen afgespeeld. Met versie 8 nooit geen problemen gehad. Ik heb dus slechts problemen met het direct vanaf internet afspelen van Mpeg-files.
Kan me herinneren dat ik deze problemen ook heb gehad onder SP1 met de Media Player versie 9. Toen kon ik simpelweg via systeemherstel terug naar versie 8. Maar als ik nu terug wil naar 8 via systeemherstel ben ik meteen SP2 ook weer kwijt en da's nou net niet de bedoeling.
Pentium 4 2.0 Ghz
XP-Home SP2
DirectX 9.0c (stond eral op voor SP2)
Gforce 4 MX 460 NVidia
Iemand een suggestie om het probleem te tackelen, of een suggestie om de Media player naar versie 8 terug te brengen met behoud van SP2?
Thanks,
Marcoes
Kan me herinneren dat ik deze problemen ook heb gehad onder SP1 met de Media Player versie 9. Toen kon ik simpelweg via systeemherstel terug naar versie 8. Maar als ik nu terug wil naar 8 via systeemherstel ben ik meteen SP2 ook weer kwijt en da's nou net niet de bedoeling.
Pentium 4 2.0 Ghz
XP-Home SP2
DirectX 9.0c (stond eral op voor SP2)
Gforce 4 MX 460 NVidia
Iemand een suggestie om het probleem te tackelen, of een suggestie om de Media player naar versie 8 terug te brengen met behoud van SP2?
Thanks,
Marcoes