Toon posts:

[Citrix] MS-Access & RunTime

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heeft iemand ervaringen met MS-Access en de RunTime (zelfde versie).
Ik wil deze namelijk tegelijkerrijd op één server/groep geïnstalleerd hebben.
Dit ivm licentiebeheer.

Mijn eigen pogingen willen niet echt lukken, en relevante informatie is schaars.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Mag ik vragen wát je al hebt gedaan, en wát je al hebt gevonden?

Dit is nl. een raadspelletje zo. :)

Verwijderd

Ik ben het met neographikal eens dat niemand hier wat mee kan. Ik zie dat je nieuw bent op het forum.. allereerst: welkom :)

Het makkelijkst is je meteen melden dat wij bepaalde kwaliteitseisen stellen aan startposts van topics wat betreft vooronderzoek en informatievoorziening. Jouw startpost voldoet daar geenszins aan. Ik raad je derhalve aan om Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en sys:/tweakers/net/PNS/readme.txt eens aandachtig door te lezen :) Daar kun je lezen dat wij graag hebben dat je uitgebreid informatie geeft over de situatie, wát er precies misgaat en welke foutmeldingen je precies krijgt. Daarnaast verwachten we dat je zelf al langdurig gezocht hebt op internet en met de search van dit forum om je probleem op te lossen.

Ik stel dus voor dat je eerst eens aan de slag gaat met die links en eventueel daarna een nieuw topic opent waarbij je meer informatie kunt geven en ook kunt aangeven wat je zelf al allemaal gedaan hebt :)

Dit topic is gesloten.