[XPSP2] Auto opstart niet compleet!

Pagina: 1
Acties:

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:35
Heb al ff winxp sp2 draaien zonder problemen maar merkte het volgende:

Heb 2 dvd-spelers (waarvan 1 brander) AOpen en een NEC dual layer brander.

Stop ik nu bv een muziek cd in AOpen dan krijg ik netjes zo'n scherm die XP altijd geeft om een bepaalde handeling altijd ui te voeren of niet doe ik dit echter in de NEC dan is mijn lijstje maar voor de helft gevuld en heb ik de optie niet om nooit wat te doen!

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

:update:
Nog een kleine toevoeging, bji een lege cd is dit vooral het geval. bij de eigenschappen van de speler kan ik ook niks van acties toevoegen ofzo :(

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 18-10-2004 22:15 ]

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
schumi2004 schreef op 18 oktober 2004 @ 22:03:
Nog een kleine toevoeging, bji een lege cd is dit vooral het geval. bij de eigenschappen van de speler kan ik ook niks van acties toevoegen ofzo :(
Ook niet onder de autoplay tab, als de eigenschappen van de drive bekijkt?

• schumi2004
Nee, de enige opties die ik krijg bij het plaatsen van een lege dvd en/of cd zijn de volgende :
- Map van beschrijfbare cd/dvd openen
- Brand (nog wat) met Record Now

Het gekke is dat ik nog meer brandproggie's heb b.v. Nero maar deze wordt niet aangegeven
Ook als ik aangeef om bij het invoeren van een lege cd/dvd de map maar te openen xp ineens record now opent ipv mijn gekozen actie?
Eigenlijk wil ik dat ie niks doet maar deze keuze is nergens te vinden cq toe te voegen!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Record Now eraf gooien misschien? Lijkt mij degene die fouten maakt hier...

• schumi2004
En waar baseer je dat op?
De eigenschappen in XP van de drive laten ook niks anders zien dan wat ik al eerder noemde als opties, XP zal toch wel te tweaken zijn om extra opties toe te voegen?

Denk overigens zelf niet dat het aan Record Now ligt bij een maat van me werkt het allemaal naar behoren ;)

• schumi2004
Even weer hierop terug komend, want het blijft vervelend, is de vraag of iemand weet de optie "Geen actie ondernemen" toe te voegen is aan de eigenschappen van autoplay van je dvd-rom?

Zoals eerder voorgesteld werd heeft het verwijderen van Stomp Record Now NIET het gewenste effect! Na herinstallatie hiervan blijft er nog maar 1 optie over in het lijstje namelijk "Map van beschrijvbare CD openen" errug vervelend!

Ook met diverse tweak software krijg ik het niet voor elkaar de optie "Geen actie uitvoeren"of welke andere actie dan ook erbij te zetten en toch moet dit mogelijk zijn lijkt me?

HELP iemand de goude tip?

[ Voor 57% gewijzigd door schumi2004 op 21-10-2004 23:07 ]

• schumi2004
Ben er nu uit althans de oorzaak van probleem gevonden!
Het is de combinatie SP2 en de nec2510a mss even op de site van NEC kijken of er iets te downloaden is ?

Iemand anders dit probleem ook ondekt?
Pagina: 1