Toon posts:

[UT2004] Speedhack detected? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele dagen een nieuw systeem, nou krijg ik steeds tijdens het online spelen van UT, "speedhack detected" :( en stottert het spel zodra dit wordt gedetecteerd. Ik heb echt de officiele UT2004 en heb echt niet een of andere hack geinstalleerd O-) . Nou heb ik wel een snel systeem maar zouden ze die speedhack-detector zo bagger hebben geschreven dat hij iets detecteerd bij snelle systemen?

Op mijn oude systeem xp2600 en mijn laptop heb ik nergens geen last van ik heb ook de laatste UT patch geinstalleerd.

Verwijderd

heb je hem al eens opnieuw geinstalleerd?
heb je goede drivers van je netwerkkaart zodat de boel niet ga laggen en je vage errors krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem geinstalleerd op mijn nieuwe systeem samen met de drivers voor mijn netwerkkaart. Op dit board zit wel een 1Gbit netwerkkaart(Marvel). mijn router heeft echter een 100Mbit aansluiting (1Gbit is downwards compatibel met 100Mbit), maar met downloaden/internetten etc verder geen problemen 320Kb/sec dus verbinding is snel zat. Op mijn laptop speel ik via 802.11G en zou je dus eerder problemen met lag etc verwachten, echter alles draait perfect op de laptop?

Verwijderd

Topicstarter
Updated driver voor netwerk kaart => probleem blijft. Overigens in single player werkt alles perfect.

Op het net meerdere mensen gevonden met hetzelfde probleem, echt niet te geloven dit :( .

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 16:39

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ja het probleem blijft bestaan, met de laatste patch zou het wat minder zijn. Patches en alles van UT2004 kan je vinden in m'n sig.

Ik ken ook iemand met het probleem en met nieuwste patch was het minder vaak, bij andere is het verdwenen.

[ Voor 7% gewijzigd door CBA op 20-10-2004 18:07 ]

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ik had al de laatste patches van UT geinstalleerd maar het probleem blijft. Ik heb het idee dat het met de snelheid van je PC te maken heeft, waardoor het lijkt voor UT dat je je sneller verplaatst dan "normaal". De servers waar ik inlog hebben een ping van 20-30ms ik heb absoluut geen last van lag o.i.d., en op mijn oude PC heb ik nergens last van (win 2K) laptop (XP).

Echt zwaar klote dit ik ben echt verslaafd aan onslaught :( , dan maar op mijn laptop
Pagina: 1