Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een PDA onder de 350 euro. voor de volgende dingen (in volgorde van wat ik belangrijk vind)

-mp3
-email (eventueel bluetooth)
-DivX
-games (b.v. Age of Empires voor de PocketPC)

ik zit nu in de richting van de X30 of X3 of X5 van Dell te kijken, maar die prijzen liggen voor de basismodellen nogal op de zelfde hoogte. Wat is nou het wezelijk verschil als ik opslagcapiciteit verwaarloos want ik heb een paar SD kaartjes van 1 GB toch al liggen (moeten ze wel kunnen lezen toch?)

met papier mache kun je alles maken!!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
Ik denk dat je met een Asus MyPal 713 al een aardig opweg komt.

pricewatch: Asus MyPal A716

Maar is wel iets duurder. Maar heeft wel Wireles LAN.

[ Voor 51% gewijzigd door The_Greater op 18-10-2004 21:07 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
The_Greater schreef op 18 oktober 2004 @ 21:05:
Ik denk dat je met een Asus MyPal 713 al een aardig opweg komt.

pricewatch: Asus MyPal A716

Maar is wel iets duurder. Maar heeft wel Wireles LAN.
Draait daar wel Windows op?
is software voor PDA's redelijk universeel? of erg specifiek zoals bij palm
B.v. DivX op de volledige resolutie kijken.. is dat mogelijk met de Asus MyPal
ik wil gewoon het liefst Wireless en ook SD en CF...

ik kom uit de volgende merken:
Asus
iPaq
Dell

Waar ik bij Dell het nadeel zie dat ze geen echte winkel hebben en dus duur zijn met onderdelen..

Dus Asus of iPaq?

[ Voor 32% gewijzigd door Servowire op 18-10-2004 21:19 ]

met papier mache kun je alles maken!!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

"Welke PDA moet ik kopen?" is een veelgestelde vraag in topicstarts. En die gaan allemaal dicht, dus deze ook. Waarom?
Omdat hier van je wordt verwacht dat je eerst zelf uitzoekt wat je wensen zijn, waar je de PDA voor gaat gebruiken en welke extra mogelijkheden je verwacht van het apparaat. Voor het beantwoorden van die vraag zou je eens kunnen kijken op sites als www.kieskeurig.nl, www.palmclub.nl en www.pocketpc-club.nl. Dan komen er vast wat PDA's naar voren die aan je wensen/eisen voldoen. Met de GoT search kan je vervolgens meer informatie vinden over de apparaten waartussen je dan nog twijfelt. Heb je een vraag over een specifieke PDA, stel hem in het betreffende topic.
Dat is heel wat doeltreffender dan zomaar een vinger in de lucht steken (lees: een topic openen) met wat wensen waaraan tegenwoordig bijna alle PDA's voldoen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.