Kenmerken/specs producten

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 22:01
Zo langzamer hand worden er steeds meer producten voorzien van een eigen "product pagina" een leuk verhaal over een product met enkel specifieke kenmerken. Een mooi voorbeeld is http://www.tweakers.net/products/11421 maar dat is er een. Als ik bijvoorbeeld deze (http://www.tweakers.net/products/64180) bekijk dan zijn de specs niet meer aanwezig.

Is het voornemen om hiermee verder te gaan? Of is het gewoon te veel werk om een correcte en volledige database van product informatie te maken? Ik denk dat de voordelen en nadelen voor de crew wel duidelijk zijn en dat men hier vast wel eens al over na gedacht heeft maar zijn er nog concrete ideeen? Of blijft men bij het langzaam vullen van de product database?

offtopic:
Gezien de relevantie met de pricewatch BZ als het FA had moeten zijn sorry

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

In de nieuwe Pricewatch zal uiteindelijk bij elk product de specificaties worden vermeld. Dat zal zeer waarschijnlijk gebeuren doordat wij de Product database langzaam maar zeker steeds verder uitbreiden, corrigeren en aanvullen. Echter ivm de enorme berg werk die een dergelijke invoer vergt, zal dit niet stel op sprong gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
Opzich snap ik dat het niet stel op sprong zal gebeuren. Door de grote hoeveelheid is het gewoon bijna on begonnen werkt. Maar worden dan ook de specifieke specs/kenmerken per item ook gevuld zoals dit bij dat deze http://www.tweakers.net/products/11421 het gval is of wordt het meer een beschrijvingen. Immers heeft het natuurlijk veel meer waarde als de alleen een stuk statisch tekst. Denk aan mogelijke product vergelijkingen enz.

Maar mooi om te horen dat het niet aan een stilledood gaat sterven, dat zou immers jammer zijn ;)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Op dit moment zijn alle specificatie vermeldingen, daar waar ze voorkomen statische teksten. In een nieuwe Pricewatch zullen deze specificaties, als kenmerken, vermeld worden. Op deze kenmerken kan dan oa gezocht worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Longbeard op 18-10-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
Longbeard schreef op 18 oktober 2004 @ 21:48:
Op dit moment zijn alle specificatie vermeldingen, daar waar ze voorkomen statische teksten. In een nieuwe Pricewatch zullen deze specificaties, als kenmerken, vermeld worden. Op deze kenmerken kan dan oa gezocht worden.
_O_ , kan niet wachten :P Klinkt goed en ik wacht rustig af ;)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Is het ook mogelijk om ze als user door te geven aan jullie?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

PcDealer schreef op 19 oktober 2004 @ 09:37:
Is het ook mogelijk om ze als user door te geven aan jullie?
Waarschijnlijk wel. Ik zou namelijk niet weten waarom wij dit niet door de user zouden laten doen wanneer een user een product toevoegt. Echter zijn wij pas in de aanloopfase voor een nieuwe Pricewatch. Naar dit soort details wordt in het geheel nog niet gekeken. En voorlopig zijn we nog druk bezig met het opruimen van de huidige pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Longbeard schreef op 19 oktober 2004 @ 09:46:
[...]

Waarschijnlijk wel. Ik zou namelijk niet weten waarom wij dit niet door de user zouden laten doen wanneer een user een product toevoegt.
Dat zou mooi zijn :) , maar ik bedoelde eigenlijk een submitknop zoals bij prijsvermeldingen of foutje in de PW. Dus achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

PcDealer schreef op 19 oktober 2004 @ 10:05:
[...]

Dat zou mooi zijn :) , maar ik bedoelde eigenlijk een submitknop zoals bij prijsvermeldingen of foutje in de PW. Dus achteraf.
Nee, zeer waarschijnlijk niet. Er zijn schijnbaar altijd personen, die het grappig vinden om vreemde, rare, beledigende en ga zo maar door, gegevens in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Longbeard schreef op 19 oktober 2004 @ 10:45:
[...]

Nee, zeer waarschijnlijk niet. Er zijn schijnbaar altijd personen, die het grappig vinden om vreemde, rare, beledigende en ga zo maar door, gegevens in te voeren.
Die zouden dan in een queue kunnen terechtkomen die nog nagekeken worden.

[ Voor 2% gewijzigd door PcDealer op 19-10-2004 14:18 . Reden: aanpassing/verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:41
Om dit topic maar even een schop te geven...
Ik heb vandaag de nieuwe Blu-Ray speler van samsung toe laten voegen aan de pricewatch. Tijdens het invoeren van de gegevens zag ik tot mijn stomme verbazing zag dat er helemaal geen speceficaties konden worden opgegeven. Liggen hier al plannen voor klaar of zal ik hier mijn suggesties maar posten?
Dat laatste zal ik, hoe voor de hand liggend ze ook zijn, zowiezo doen:
-Ondesteunde formaten (media)
-Ondersteunde geluidsformaten (DTS HD(Master Audio), DD+ (true)HD, enz. enz.
-Aantal HDMI uit/ingangen (met versie, 1.3a b.v.)
-Optische uitgang
-Component uitgang
-Cardreader
- enz.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Per (sub)categorie moeten wij een set specificaties opgeven die ingevuld kunnen worden als productinformatie, en een set criteria op basis waarvan iemand een review kan schrijven. Nu zijn er in de Pricewatch aardig wat categorieën waar dit nog niet volledig is gebeurd en deze categorie is daar een mooi voorbeeld van. Jammer genoeg is er op dit moment meer werk in de Pricewatch dat wij altijd goed en wel aankunnen, dus populaire categorieën krijgen prioriteit. Deze cat staat op het lijstje om onder handen genomen te worden dus kijk hier binnenkort gerust nog een keer naar :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:41
Oké, dank voor de info. Zal binnenkort weer eens kijken!

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Pagina: 1