Windows Mobile - Software & Discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De opkomst van de smartphones met het windows-besturingssysteem is een feit. Alhoewel het besturingssysteem Symbian jarenlang de overhand heeft gehad, verovert Windows langzaam maar zeker een plek op de mobiele markt. Enkele recente voorbeelden van populaire telefoons die draaien op het besturingssysteem Windows Mobile 2003 zijn onder andere de Orange spv c500 (ook bekend als de Qtek 8010, Imate sp3 of Audiovox 5600), De Motorola MPx200 en MPx220 en de T-Mobile SDA (Ook bekend als Qtek 8020). En zo groeit de reeks smartphones gestaag.

Voor deze smartphones zijn er softwarematig heel wat mogelijkheden. Zo is er een rap groeiend aanbod van compatible software voor de Windows-smartphone. De ervaring leert dat niet alles even betrouwbaar is en dat er helaas tussen alle goede software ook veel troep zit die het windows besturingssysteem zou kunnen beschadigen met alle ellende vandien.

Er zijn veel vragen en/of suggesties met betrekking tot die aangeboden software of met de software die al op de telefoon is geinstalleerd.

Het leek me daarom een goed idee om dit topic te starten, zodat je niet telkens bij de diverse smartphone-topics hoeft te kijken voor softwarematige kwesties. Wellicht kunnen we allemaal wat ervaringen delen. In ons eigen voordeel...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
Naam: Smart Explorer 2.0.2
Type: Utility
Beschrijving: Verkenner voor je SP met bluetooth funktionalteit
Functionaliteit: File managen
Licentie type: Shareware (je krijgt alleen een schermpje om de 5 keer dat je moet reggen, niet echt erg dus) ;)
Site: http://www.binarys.com/smartexplorer_en.asp
Download link: http://www.binarys.com/download_en.asp

Ik hoop wel dat je eerst contact heb gelegd met de modjes want mijn topic is ook gesloten omdat ik niet eerst contact had opgenomen ([rml][ SP] Het grote musthave Smartphone software topic[/rml]).

[ Voor 12% gewijzigd door XoReP op 18-10-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Smart Explorer is idd een zeer goede add-on. En een betrouwbare. De standaard verkenner binnen Windows Mobile 2003 heeft beperkingen. Eén groot voordeel van Smart Explorer is dat je razendsnel bestandjes kunt versturen via bluetooth. Via www.binarys.com kun je ook SP Task Manager downloaden. Daarmee kun je zien welke processen en toepassingen er op je telefoon actief zijn en je kunt tevens gedetailleerde geheugengegevens opvragen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Voor dit soort "opsomtopics" zien we inderdaad graag eerst even een contact naar de crew :)

Dit topic is gesloten.