Het zou misschien wel handig als je je signature voor sommige postings even kan uitzetten ik vind namelijk niet altijd gepast om overal maar signatures bij te zetten bv. op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/96168/1 . Ook als je bv. je systeem in je signature zet hoeft dat echt niet altijd weergeven te worden. Je signature wordt altijd bij toegevoegt ook als je op het moment van schrijven geen of een andere signature had. Ik hoop dat anderen dit ook handig vinden.
Verwijderd
misschien (just thinking) is het nog makkelijker als een poster van een nieuwe topic van te voren kan beslissen of smilies en signatures aan of uit moeten staan. Ik kan me namelijk voorstellen dat er bij sommige -echt serieuze- topics geen behoefte is aan dat soort info
bedoel je dat bij elke post automatisch de signature te zien is die je op dit moment hebt, en niet die je op dat moment had? of bedoel je wat anders? 
edit: dit heb ik dus tegen llevering
Ja dat zou prettig zijn maar dat is database/php technisch zeer moeilijk. Wat ik het handigst zou vinden is als je in het reply veld een optie had die je kon aanvinken om je signature uit te zetten.Op zondag 31 december 2000 13:23 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
bedoel je dat bij elke post automatisch de signature te zien is die je op dit moment hebt, en niet die je op dat moment had? of bedoel je wat anders?
mwoah dat moeilijk valt wel mee, al kan er wel op problemen gestuit worden als het om het bewerken van een post gaat. dan moet die sig eruit gefilterd worden en wat bepaald het begin en wat het einde van de sig, want hijs natuurlijk altijd anders..Op zondag 31 december 2000 13:46 schreef llevering het volgende:
[..]
Ja dat zou prettig zijn maar dat is database/php technisch zeer moeilijk. Wat ik het handigst zou vinden is als je in het reply veld een optie had die je kon aanvinken om je signature uit te zetten.
Maar over dat aanvinken is handig, of arjen het in Topix doet kan ik niet zeggen, want ja ik heb nou eenmaal niks te zeggen over topix, ik ontwikel topix niet
Wat nou moeilijk of filteren, het is toch een DB?
Een ectra veldje erbij met showsignature moet toch niet zo moielijk zijn?
Ik ben niet zo goed met databases maar ik ga ervanuit dat elke keer als je je signature verandert dat de vorige waarde dan overschreven wordt. Ik hoop dat het ingevoerd wordt.
Dan denk ik verkeerd. Ik d8 dat ie bedoelde dat als je iets post en je sig zit er bij, en je update daarna je sig dat je oude er nog staat. maarja ik denk weer te moeilijkOp zondag 31 december 2000 13:58 schreef Timpie2000 het volgende:
Wat nou moeilijk of filteren, het is toch een DB?
Dat bedoel ik dus ook.Op zondag 31 december 2000 14:58 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Dan denk ik verkeerd. Ik d8 dat ie bedoelde dat als je iets post en je sig zit er bij, en je update daarna je sig dat je oude er nog staat. maarja ik denk weer te moeilijk
Dus tóchOp zondag 31 december 2000 15:03 schreef llevering het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook.
Nah het zou opzich wel kunnen.. maar wat het voor nut heeft?
Dan lijkt me die optie dat je kan kiezen op je sig erbij komt toch iets nuttiger
Ik vind het uitzetten van de sig het belangrijkst dat andere merkte ik terloops op.Dus tóch
Nah het zou opzich wel kunnen.. maar wat het voor nut heeft?
Dan lijkt me die optie dat je kan kiezen op je sig erbij komt toch iets nuttiger
Dat dacht ik ook daarom leek het me al zo moeilijk.Maar wat er nu waarschijnlijk gebeurd, is dat gewoon bij elke message de sig uit de userdb wordt gehaald onthefly. .dat denk ik tenminste..
Maar ik ben benieuwd of nog meer mensen dan alleen de mensen die nu gereageerd hebben voor zijn en en/of arjan hier ook wat in ziet.
Pagina: 1