Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hitachi laptop scherm aansluiten op pc

Pagina: 1
Acties:

• zakonski
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2020
*zucht* het zoveelste topic over een laptop scherm aansluiten op een PC. Ik kom er niet uit! Heb ontzettend veel topics langs zien komen over oude schermen, en kon in de FAQ ook niet vinden wat ik zocht. Ik heb een defecte laptop liggen, met daarop een Hitachi scherm. Inmiddels heb ik daarvan de datasheet gevonden op http://www.eio.com/ht14x12-101-0001.pdf. Uit de reacties die ik hier op GOT lees, zie ik dat er een groot verschil is tussen zomaar een LCD, en een laptopscherm. Is zoiets als wat ik heb nou aan te sturen, of heb ik daar zo'n speciale controller voor nodig a 300 of 400 euro (zoals er iets in de FAQ omschreven staat)??

je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
(jarig!)
Laptop LCD aan VGA-kaart Lees dit eens door.

Hier zul je vinden dat jouw scherm niet aansluitbaar is.

Alles is terug te redeneren naar 4

• zakonski
Was laatste topic, voordat ik deze besloot te openen. Zie dat het daar telkens over VESA aansturing gaat. Dat is de enige mogelijkheid? Betekend dat hij niet als een "volwaardige" monitor te gebruiken is?

je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:23

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Het kan wel, maar dan heb je 3 snelle (iets van 12 MHz) a/d converters met seriele output i.c.m. een bergje standaard logica of een fpga nodig. Het is haalbaar, maar het is niet een kwestie van een stekertje solderen en klaar is zakonski. Roep het maar als je meer wilt weten.

• zakonski
Ja, tuurlijk wil ik er meer van weten. Had de moed al opgegeven na het lezen van het verhaal over de VESA aansluitingen

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zakonski schreef op 26 oktober 2004 @ 23:00:
Ja, tuurlijk wil ik er meer van weten. Had de moed al opgegeven na het lezen van het verhaal over de VESA aansluitingen
Dat is een stuk makkelijker anders, dus als je dat al niet ziet zitten.......

• zakonski
had bij dat verhaal meer zoiets van: shit, kan lang niet alles uit de monitor halen, en hield ook wat draden over.

Pagina: 1