je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.
Laptop LCD aan VGA-kaart Lees dit eens door.
Hier zul je vinden dat jouw scherm niet aansluitbaar is.
Hier zul je vinden dat jouw scherm niet aansluitbaar is.
Alles is terug te redeneren naar 4
Was laatste topic, voordat ik deze besloot te openen. Zie dat het daar telkens over VESA aansturing gaat. Dat is de enige mogelijkheid? Betekend dat hij niet als een "volwaardige" monitor te gebruiken is?
je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.
Het kan wel, maar dan heb je 3 snelle (iets van 12 MHz) a/d converters met seriele output i.c.m. een bergje standaard logica of een fpga nodig. Het is haalbaar, maar het is niet een kwestie van een stekertje solderen en klaar is zakonski. Roep het maar als je meer wilt weten.
Ja, tuurlijk wil ik er meer van weten. Had de moed al opgegeven na het lezen van het verhaal over de VESA aansluitingen
Dat is een stuk makkelijker anders, dus als je dat al niet ziet zitten.......zakonski schreef op 26 oktober 2004 @ 23:00:
Ja, tuurlijk wil ik er meer van weten. Had de moed al opgegeven na het lezen van het verhaal over de VESA aansluitingen
had bij dat verhaal meer zoiets van: shit, kan lang niet alles uit de monitor halen, en hield ook wat draden over.
Pagina: 1