Toon posts:

XFX executioner gamepad deadzone instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een game controller/joypad gehaald.. type xfx executioner, en t ding werkt perfect, op 1 klein dingetje na...
analoog heeft deze een lichte afwijking naar links bij het stuur knuppeltje, en dit wilde ik oplossen door m te calibreren via windows... geen calibreer optie
dan maar de deadzone vergrote... geen deadzone in te stellen.
iemand anders hetzelfde probleem en een mogelijke oplossing? ben de search al door geweest, en vond t ding nergens, heb de xfxforce website bezocht, daar bestaat t ding niet, en google helpt ook niet echt

Verwijderd

Topicstarter
klein schopje, weet niemand of t ook mogelijk is dit soort dingen via een extern programma in te stellen, of rechtstreeks in de registry oid?

Verwijderd

Topicstarter
aangezien ik nog geen reactie a la.. slotje, google, rtfm, of iets anders populair semi intelligents zie, heb ik bij deze zelf maar een oplossing.. voor toekomstige referentie..
zoek naar dxtweak van logitech.. easy googlewerk. versie 2 werkt goed onder xp, maar onthoudt niks, dus even in de achtergrond laten draaien. dit is een oplossing voor iedereen met te gevoelige joysticks, stuurtjes en andere game input devices.
t schijnt dat momo nog al eens erg gevoelig is, en daar werkt t dus ook voor.
modjes.. deze mag je sluiten.