Toon posts:

[Exchange 2003] 'welkoms email' veranderen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje, is het mogelijk om de 2 standaard welkoms emails van Exchange te veranderen, in een eigen email, zodat ik hier informatie kwijt ken over onze server ?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Heb je al gezocht naar de bewuste mail/template? Kan er zelf niets van vinden tot nog toe. Wat heb jij zoal gedaan om de vraag te beantwoorden?

[ Voor 50% gewijzigd door PcDealer op 18-10-2004 19:06 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik vraag me af welke "welkomst mail" je bedoelt...
Dacht niet dat Exch. die zelf aanmaakt, eerder je Outlook client..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

dat is volgens mij ook een outlook message.
http://www.sanx.org/tipShow.asp?articleRef=256

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de server door de templates gezocht, ook heb ik op google gezocht, maar helaas niets kunnen vinden (op google zou ik ook niet goed weten waar ik op moet zoeken)

Het is geen outlook email maar echt vanaf exchange, hier staat nl ook info in over het gebruik van de interne website.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is dat soms een SBS2003 bak?

Ik weet dat SBS raar is, maar zó raar...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

post eens een screenshot daarvan?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:56
Ik ga dit topic even verplaatsen naar "Software Algemeen" aangezien Exchange nu eenmaal niet in Windows zit. :)

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:22
Welke welkomst emails bedoel je precies. De Exchange server genereerd geen welkom emails. Deze worden gegenereerd voor je outlook versie. Welke bedoel je dus precies (screen shot)?
Pagina: 1