Toon posts:

niet installeren van spellen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn nieuwe game in de cd-rom driver stop en druk op installeren geeft ie de volgende fout ..

C:\WINDOWS\SYSTEM3AUTOEXEC.NT. het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en microsoft windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten .

hoe los ik dit op dat ie wel kan installeren van het spel

Alvst bedankt WalkeR

het is trouwens een laptop maar da moet neits uitmaken ..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 18:57 ]

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 18:54:
als ik mijn nieuwe game in de cd-rom driver stop en druk op installeren geeft ie de volgende fout ..
Welke game?
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 18:54:C:\WINDOWS\SYSTEM3AUTOEXEC.NT. het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en microsoft windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten .
[...]
Ik neem aan dat je C:\Windows\System32\Autoexec.nt bedoelt?

Verwijderd

Topicstarter
Chrissels schreef op 18 oktober 2004 @ 18:59:
[...]

Welke game?

[...]

Ik neem aan dat je C:\Windows\System32\Autoexec.nt bedoelt?
ja dat klopt system32 , het is het spel rainbow six

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Je kunt even proberen of je dat autoexec.nt bestand in kladblok (notepad) kunt openen en kijken of het er een beetje normaal uitziet.

Maar als ik naar dit topic kijk geef ik je niet veel kans op slagen, het is een nogal oud spel (1998.)

P.S. Je zit in een verkeer forum: Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 18% gewijzigd door Chrissels op 18-10-2004 19:10 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

onder XP? dan geef ik je helaas weinig kans. ik heb hem daar helaas nog nooit op aan de praat gekregen :( wat je eventueel nog als laatste redmiddel kunt gebruiken is een dual boot systeem. xp en bv win98 op 1 machine

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat je het specifiek over 1 spel hebt, past het prima in Spielerij - Problemen & Vragen. Maar omdat het zoals het staat niet echt voldoet aan FAQ Forumgedrag cq. de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) in SPV, sluit ik dit topic ipv. het te verplaatsen. Als je overigens een volgende keer je eigen topic verkeerd hebt geplaatst (ook al kunnen de sticky topics goed vertellen wat waar past, kan het verkeerd gaan), kan je verzoeken of een modje dit verplaatst door Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport te gebruiken :Y)
het is trouwens een laptop maar da moet neits uitmaken ..
Tuurlijk wel. Hardware en drivers kunnen zwaar relevant zijn. Net als het OS natuurlijk.[/]

Neem de tips die hier staan even in je op (vooral ook die van sh4d0wman in "niet installeren van spellen ??" en overweeg een ander OS, R6 is erg leuk _o_ maar ondertussen wat ouder). Check dus ook het DOS games FAQ-item in Spielerij. Open dan gerust een nieuw topic in SPV nadat je de tips hier hebt gebruikt :)
offtopic:
Bedenk dan trouwens ook even een topictitel die meer specifiek je probleem weergeeft, 1 leesteken is dan trouwens zat ;) Bedenk dat de titel er is om duidelijk te maken wat nu precies (het domein van) je vraag is zodat de juiste mensen het gaan inzien.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 18-10-2004 19:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.