Toon posts:

[XP] Foutmelding in computerbeheer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zins een aantal dagen kan ik in computerbeheer niet meer op eigenschappen van mijn harde schijven klikken.kan wel maar dan krijg ik de volgende melding (In mmc.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.)
dan kan ik op ok klikken en dan wordt computerbeheer gesloten.
wat te doen zodat dit weer gaat werken,was best makkelijk

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:52

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Meer info is altijd handig.. Heb je SP1 of SP2 geinstalleerd? Heb je voordat je dit probleem merkte nog een programma geinstalleerd? Al een herstelpunt terug gezet? Heb je op virussen gescand? Heb je op spyware/adware gescand?
Maw: wat heb je al gedaan, wat heb je al geprobeerd, waar heb je gezocht, enz.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:23

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Meer info is inderdaad handig, maar correct Nederlands zou ook wel gewaardeerd worden, dit kan ik echt niet volgen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Voor de rest niks ongewoons opgemerkt? Geen andere dingen die niet werkten. Geen schrijffouten naar het geheugen bij afsluiten en/of progamma's installeren?

• jiroenu
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

jiroenu

Jiroenu

Mr. Liu schreef op 18 oktober 2004 @ 19:09:
Meer info is inderdaad handig, maar correct Nederlands zou ook wel gewaardeerd worden, dit kan ik echt niet volgen.
nou nou dat is wel erg overdreven

kan er nog best wat uit opmaken:p

zoals al gezegd werd even proberen via systeem herstel systeempunt terug zetten

Website

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik gedaan tot nu toe. geprobeerd het bestandje via de cd van windows geprobeerd terug te zetten.(deze oplossing stond overigens ook ergens hier op het forum) bestandje staat wel in windows. maar werkt niet. deze optie is niet gelukt. heb de sp2 er nogmaals overheen gedraait ook geen resultaat.
dit probleem openbaarde zich nadat ik schijnbaar een virus heb gehad, nog geen herstelpunt terug gezet,waarom niet.tja het systeem draait pas 2 weken en stom genoeg nog geen punt aangemaakt.

[qoute] Door Mr. Liu - Monday 18 October 2004 19:09
.[/qoute]

sorry kan er niks aan doen dat u niet goed lezen kan(kan ik wel hele lullige dingetjes op gaan schijven maar dat is niet mijn stijl).maar mijn spelling en gramatica probleempjes doen hier niet ten sprake.wordt een beetje moe van zulke opmerkingen!!kijk eerst in je eigen kous voordat je uitspraken over een ander doet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 23:24:
dit heb ik gedaan tot nu toe. geprobeerd het bestandje via de cd van windows geprobeerd terug te zetten.(deze oplossing stond overigens ook ergens hier op het forum) bestandje staat wel in windows. maar werkt niet. deze optie is niet gelukt. heb de sp2 er nogmaals overheen gedraait ook geen resultaat.
dit probleem openbaarde zich nadat ik schijnbaar een virus heb gehad, nog geen herstelpunt terug gezet,waarom niet.tja het systeem draait pas 2 weken en stom genoeg nog geen punt aangemaakt.

[qoute] Door Mr. Liu - Monday 18 October 2004 19:09
.[/qoute]

sorry kan er niks aan doen dat u niet goed lezen kan(kan ik wel hele lullige dingetjes op gaan schijven maar dat is niet mijn stijl).maar mijn spelling en gramatica probleempjes doen hier niet ten sprake.wordt een beetje moe van zulke opmerkingen!!kijk eerst in je eigen kous voordat je uitspraken over een ander doet.
nog even een aanvulling via 'sfc /scannow' heb ik geprobeerd. het bestandje te herplaatsen.maar helaas

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:30

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Misschien wel handig als je aangeeft over welk bestandje het gaat :?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Coach4All schreef op 19 oktober 2004 @ 07:34:
Misschien wel handig als je aangeeft over welk bestandje het gaat :?
mmc.exe, staat in de topicstart.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je zegt net dat je zelf nog geen herstelpunt hebt aangemaakt omdat je installatie nog maar 2 weken oud is, maar normaal gesproken maakt Windows zelf ook herstelpunten aan, zoals bijvoorbeeld vlak voor de installatie van SP2, net voor het installeren van een driver etc.
Waarschijnlijk heb je wel een aantal herstelpunten staan die zouden moeten werken.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:52

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Welk virus heb je dan "schijnbaar" gehad? Ook al op spyware gescand?
Net zoals BredeP zegt, Windows maakt na installatie van drivers en andere dingen normaal gewoon een herstelpunt aan.

Wat Mr.Liu bedoeld (denk ik) is dat je ook gewoon hoofdletters mag (eigenlijk moet) gebruiken. Dit maakt het gewoon een stuk makkelijker/duidelijk/fijner om te lezen.

edit:

Als je zelf als laatste iets gepost hebt en je wilt nog iets toevoegen, gebruik volgende keer dan aub de edit-knop. Nu lijkt het net alsof je ongeduldig bent en je topic maar eens kickt na een uur of 8.

[ Voor 27% gewijzigd door FlipFluitketel op 19-10-2004 09:08 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1