Ik heb het volgende probleem:
Als ik een usb apparaat aan wil sluiten zoals een ipod, muis of digitale camera dan hoor je wel de bekende "ploing" (die van: "ik heb nieuwe hardware gevonden") maar er gebeurt vervolgens niets. Er worden geen stuurprogramma's geinstalleerd en ook de wizard wordt niet geopend.
Als ik in het configuratiescherm op hardware klik dan krijg ik de volgende foutmelding:
Als titel "Kan niet twee apparaten tegelijk installeren"
Als melding "U kunt slechts één apparaat tegelijk installeren. Een andere apparaatinstallatie is bezig. Als deze installatie is voltooid, kunt u proberen om deze wizard opnieuw uit te voeren"
Wat ik zelf al geprobeerd heb:
- Alle usb poorten geprobeerd
- Usb poorten uitgeschakeld/installatie ongedaan gemaakt en opnieuw geinstalleerd.
- Alle software (voor ipod bijv.) verwijderd
- Gezocht in de GoT search, op Google en bij Microsoft met als zoekterm de meldingen zoals hierboven. Kwam nergens een (soort)gelijk probleem tegen
- apparaten in andere pc geplugd (worden gewoon herkend en geinstalleerd!)
Een nieuwe installatie heb ik nog niet gedaan omdat ik dit pas wil doen als niets anders meer helpt
Aangezien mijn kennis hier stopt wil ik graag weten of jullie nog ideeen hebben??
Specs:
Moederboord: Gigabyte Pentium 4 Titan GA-8IPE1000
Processor: Intel P4 3.0 ghz 800 fsb, 1mb cache geboxed
Cooler: Zalman CNPS 7000B-CU
Geheugen: 2 x 512mb DDR PC400
VGA kaart: Club 3D Ati Radeon 9800 pro 128 mb
Voeding: 300 watt huntkey
Harddisk: Maxtor 120gb S-ata 150
Als ik een usb apparaat aan wil sluiten zoals een ipod, muis of digitale camera dan hoor je wel de bekende "ploing" (die van: "ik heb nieuwe hardware gevonden") maar er gebeurt vervolgens niets. Er worden geen stuurprogramma's geinstalleerd en ook de wizard wordt niet geopend.
Als ik in het configuratiescherm op hardware klik dan krijg ik de volgende foutmelding:
Als titel "Kan niet twee apparaten tegelijk installeren"
Als melding "U kunt slechts één apparaat tegelijk installeren. Een andere apparaatinstallatie is bezig. Als deze installatie is voltooid, kunt u proberen om deze wizard opnieuw uit te voeren"
Wat ik zelf al geprobeerd heb:
- Alle usb poorten geprobeerd
- Usb poorten uitgeschakeld/installatie ongedaan gemaakt en opnieuw geinstalleerd.
- Alle software (voor ipod bijv.) verwijderd
- Gezocht in de GoT search, op Google en bij Microsoft met als zoekterm de meldingen zoals hierboven. Kwam nergens een (soort)gelijk probleem tegen
- apparaten in andere pc geplugd (worden gewoon herkend en geinstalleerd!)
Een nieuwe installatie heb ik nog niet gedaan omdat ik dit pas wil doen als niets anders meer helpt
Aangezien mijn kennis hier stopt wil ik graag weten of jullie nog ideeen hebben??
Specs:
Moederboord: Gigabyte Pentium 4 Titan GA-8IPE1000
Processor: Intel P4 3.0 ghz 800 fsb, 1mb cache geboxed
Cooler: Zalman CNPS 7000B-CU
Geheugen: 2 x 512mb DDR PC400
VGA kaart: Club 3D Ati Radeon 9800 pro 128 mb
Voeding: 300 watt huntkey
Harddisk: Maxtor 120gb S-ata 150
[ Voor 3% gewijzigd door Gassie op 18-10-2004 19:05 ]
Let's get lost! I know the way