Toon posts:

Videokaart to the klote?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus V9520TD maar nadat ik myn zalman cooler er op gezet had bleken er allemaal blauwe strepen te zijn , ik kom niet verder dan het eerste scherm en geeft nogal rare letters/tekens (of wat het ook is :( ) . is myn kaart nu " to the klote" ? Ik heb er nog garantie op dus als hij volgens jullie stuk is ga ik hem zo omwisellen }:O

MWG

Thunder

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ja ;)

en als je de orginele koeler eraf heb gehaald en een ander erop zet heb je dus geen garantie meer :)

en je kan proberen de koeler er opnieuw goed op te zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door chucky666 op 18-10-2004 17:55 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tuurlijk kan jij hem omwisselen. Zeker als je er zelf aan loopt te "kloten" :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Thnx dudes }:O

Hoor ik hierboven een boze handelaar die een pc zaak runt? :9 :+

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Ik noem het fraude... Iets eerst slopen, en dan zielig gaan zitten doen, achja, het is maar net hoe je opgevoed bent...

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
die blauwe strepen en rare tekens heeft niets met de koeler aftehalen, men broer had hetzelfde met een radeon (7200), zonder er aan te komen. volgens mij is het geheugen kapot ofzo

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Tis natuurlijk onzin om te zeggen dat je je garantie kwijt bent als je koeler eraf gehaald word.
Als het geheugen, je aansluitingen ofsow kapot gaan/zijn heeft dat weinig met de koeler van doen ...

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op 18 oktober 2004 @ 18:04:
Ik noem het fraude... Iets eerst slopen, en dan zielig gaan zitten doen, achja, het is maar net hoe je opgevoed bent...
Je kunt ook altijd overdrijven 8)7

Ik dacht ook iets van het geheugen.Maar de laatste tijd werd er een condensator tamelijk warm (warmer als de andere , de andere waren nl. gewoon lauw en deze rond de 50°c).

Enfin , ik hou jullie op de hoogste (als deze topic ten minste niet geclosed word |:( )

Ciao }:O

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

dat het het geheugen is, betekent niet per direct dat het niet door het vervangen van de koeler komt. Je kan bij het verwisselen wel het geheugen beschadigd hebben of er een lekkere lading ESD door heen gejaagd hebben.

Als dat dus zo is, wat nu niet te zeggen is, dan heb je de boel gewoon gesloopt en zou de garantie vervallen zijn.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

proller schreef op 18 oktober 2004 @ 18:04:
Yep, en daar helpen we op GoT niet aan mee. Dicht dus.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.