Snelheidsverhogingen @Home Budget

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
In: Snelheidsverhogingen @home is een hoop gerept over de snelheidsverhogingen van de @Home abonementen, helaas is dit topic gesloten wegens de vele offtopic posts met de volgende zin:
Wie meent een zinvolle aanleiding tot inhoudelijke discussie over de snelheidsverhoging te hebben, kan daarmee een nieuw topic openen.
Ik wil het in dit topic dus gaan hebben over de snelheidsverhogingen van het @Home Budget Abo (Op dit moment met snelheden tot 64 kbit/s)

Volgens Troublesathome kunnen we een verhoging verwachten echter:
Verhoging afhankelijk van netwerkprestaties na invoering bovenstaande wijzigingen
De vraag is en blijft (voorlopig) natuurlijk wanneer we de verhoging kunnen verwachten en tegen welke snelheid gaan we dan internetten?
Down: 8 kbyte/sec. Up: 4 kbyte/sec. is natuurlijk niet meer van deze tijd (De prijs van €17,95 uiteraard ook ouderwets laag). Maar breedband mogen ze het naar mijn mening niet noemen.

Uiteraard hoor ik jullie al zeggen dat je voor E12 extra per maand een een Basis abo vast kunt zitten, echter heb ik ook andere vaste lasten die uiteraard doorbetaald moeten worden.

Het bovenstaande probleem is natuurlijk niet het ergste. Erger zijn de verplichte "overzetkosten" van E20, waar je wel weer E29,95 voor terugziet in een maand gratis abonement.
Nog erger is het vervangen van je contract met een nieuw contract met een minimum duur van 1 jaar :(

Mijn vraag is dus of er al mensen gespot hebben wanneer de Budget een update krijgt en zo ja, hoe snel wordt het. Misschien is het dan nog interessant om bij dit "trage" abo te blijven.

20*350ZO45°

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 15:40
misschien is het verstandig eens op www.troublesathome.nl te kijken.
Daar is 99% at-home-gebruiker en ik denk dat daar ook veel meer info te vinden is, het is immers gebruikersvereniging van @home

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt