Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Groot probleem: Ipod mini of zen touch??

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier nu met een grote keuze :?
Heb al een tijd gedacht maar kom maar niet tot een besluit en ik hoop dat jullie de doorslag kunnen geven...
Heb al veel positiefs gehoord over de 2 dus gaat het alleen maar om deze 2 :)

wat de voordelen zijn aan de ipod in mijn ogen en den nadelen:

- 4gb
+ compact

aan de zen:

- geen apple maar creative => iets minder van kwaliteit?
- groter/lomper
+ 20 gb

alvast bedankt!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
je kan deze 2 toch niet gaan vergelijken :s

neem dan bv 2 apparaten van 20 gig of 2 van rond de +-4 gig

anders moet je echt wel je prijsklasse erbij gaan zetten en meer features die jij echt wel wilt.

wordt je een power user --> ga dan voor de 20 gig --> zen touch
heb je niet meer dan 4 gig nodig --> neem dan de ipod mini

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan buiten die gb, hoe zit het bij het navigeren dan?
en ja, ik heb meer dan 4 gb maar zou ik het wel altijd nodig hebben? :s
tis omdat ze dezelfde prijs hebben hé

stel voor: ik leg de zen otuch en de apple ipod mini op een bank, welke zou je nemen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 17:55 ]

Verwijderd

als ik op die manier moest kiezen die ene met 20 gb aangezien ik aanneem dat je op zo`n moment niet te lang moet twijfelen 8)7

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 17:15:
- geen apple maar creative => iets minder van kwaliteit?
Dat lijkt me grote onzin.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Breepee schreef op 18 oktober 2004 @ 18:07:
[...]

Dat lijkt me grote onzin.
Is geen onzin. Maat van me heeft een Zen, van een kleine tik die hij gekregen heeft was die direkt stuk, en die is al 4 maand in RMA. Mijn Pod Mini heeft al ettelijke zware klappen gekregen (ahoi nuchterheid ;)) en die doet het nog alsof ie nieuw is, beter zelfs, er is geen schade aan te zien

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan nog een laatste vraagje: is die zen touch compact in gebruik of is dat echt een object dat je voelt in je broekzak in tegenstelling tot de mini?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33
Desolation Angel schreef op 18 oktober 2004 @ 18:18:
[...]

Is geen onzin. Maat van me heeft een Zen, van een kleine tik die hij gekregen heeft was die direkt stuk, en die is al 4 maand in RMA. Mijn Pod Mini heeft al ettelijke zware klappen gekregen (ahoi nuchterheid ;)) en die doet het nog alsof ie nieuw is, beter zelfs, er is geen schade aan te zien
Nog nooit van exemplarische defecten gehoord?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 00:51

SilentStorm

z.o.z

Precies, zoiets gaat pas wat uitmaken als je er veel meer getest hebt. Stel je laat honderd ipods en honderd zens vallen kijkt dan hoeveel er van beiden door is gekomen heb je een beter beeld :+ :P

@topicstarter: Ik denk dat je er veel meer aan hebt om eerst van beide spelers een paar reviews te gaan lezen. Amazon is een goede source, google ook. Als je de voor en nadelen van elke speler * echt * op een rijtje hebt, kun je met jou wensen in het achterhoofd veel beter een keuze maken. Ik meen dat er voor beide spelers ook al topics bestaan waarin specifieke vragen beantwoord worden. De dingen die je nu probeert zijn veel te persoonsgebonden om tot een juist antwoord te komen. Om maar eens een kromme vergelijking te trekken: 'Wat heb je liever, appels of peren'?

Localhost is where the heart is

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Breepee schreef op 18 oktober 2004 @ 18:20:
[...]

Nog nooit van exemplarische defecten gehoord?
Helemaal mee eens. Verder schijnt het basis-geluid van de creative HD-spelers nog wat zuiverder te zijn dan van Apple. Daarnaast is de EQ van de Zen Touch wel bruikbaar itt die van de Ipod mini.

Deze dingen zijn totaal niet te vergelijken, verschillende functies, verschillende grotes, verschillende opslagcapaciteit. Kortom...

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Sinds wanneer is een keuze uit luxe een groot probleem?? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
sinds vandaag :D

Ik heb al veel reviews bekeken maar die komen dan natuurlijk ook vershcillend uit, de ene reviewer heeft altijd een andere mening dan de andere...

van geluid weet ik dat de zen ietsje meer voorsprong heeft.
olé, hoie zit het dan met de evrdeling van die liedjes?
kan men een album laten afspelen of hoe sorteer men?
wie er nu het positiefste uitkomt wordt waarschijnlijk de speler :p

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Typhondotbe, je zal zelf reviews moeten lezen en zelf een keuze maken. Dit is Gathering of Tweakers.net waar men toch verwacht enige kennis van allerhande hardware en gadgets aan boord te hebben. Heb je dat niet: verdiep je dan in de wereld van mp3spelers, en lees reviews! Succes met je keuze :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.