[Data-Recovery] Harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-02 13:06
Hey,

Ik heb zojuist mijn computer opnieuw gebouwd, en omdat ik belangrijke documenten had had ik die even in een andere comp geback-upped. Echter daar was mn master even in de slave modus om te kunnen draaien. Toen ik heb weer terug zette had ik em vergeten weer op master te zetten, resultaat windows setup zag geen schijven (2*slave). Echter nu heb ik em weer normaal gezet en nu is de 2e schijf (originele slave) niet meer toegankelijk????

Wat kan ik doen voor data recovery, hij ziet em als volledig ongepartitioneerd...

http://www.gjpvanwesten.nl

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-03 12:17

job

wat je kan doen is de opslagmedia en i/o controllers faq lezen. :)
Daar staan een aantal namen van programma's waarmee je de boel weer kan reparen.

En kijk ook eens in de search hoe andere mensen hetzelfde probleem hebben opgelost.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?" :)

Het is hier op GoT sowieso de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt dus o.a. het doornemen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Zie alsook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Aangezien je dit niet hebt gedaan, gaat dit topic dicht.

edit:
Aanvullend: je hebt op 2 okt jl een mailtje van dion_b ontvangen nav jouw posthistory op GoT. Neem deze nogmaals serieus door, mocht je nog lang en met plezier van GoT te willen gebruiken ;)

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 18-10-2004 17:13 ]

Dit topic is gesloten.