Toon posts:

[XP] Start automatische opnieuw op na afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een klein probleempje met windows xp pro.

Als ik de computer uitschakel, sluit de pc netjes af, maar vervolgens schiet de pc weer aan. Dit gebeurd lang niet altijd, maar toch af en toe.
Waaraan kan dit liggen?

-Ik heb bij deze computer de opstart-instelling, automatische opstarten uitgeschakeld. maar dat hielp ook niet.
-Een virus kan het ook niet zijn omdat deze pc amper op internet komt en er een goede virusscanner op staat.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 13:10 ]

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:13
ik kan me herrineren dat je in de bios ook wat kan instellen qua opstarten ed....
neem eens een kijkje

• D_D_KING
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-05-2022

D_D_KING

Payin' the cost to be the

Ik had dit ook ooit met een pc, heb in de bios de wake up on lan uitgeschakeld toen was het probleem weg.

Msi k7t266Pro2 ru xp 1800+ @ 2000+ 512 DDR 80 GB Maxtor

Verwijderd

Topicstarter
In bios heb ik de wake up on Lan al uit staan. Dus wat kan het dan nog zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Kan het ook zijn dat ik het 1 en ander op het moederbord verkeerd heb aangesloten?
Wel raar dat ie het maar af en toe doet dan

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
eerst bewust voor opnieuw opstarten kiezen en daarnaa gewoo normaal afsluiten doen, heb ik eens bij een 98 bakje gehad, en dat werkte blijvend

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 14:14

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

pssst er is zoiets als Google.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 21-10-2004 15:30 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:47
Hallo hoffie,

Hier op got hebben we inderdaad de gewoonte dat we altijd eerst zelf een beetje resarch doen voordat we een topic starten, zou je ons eens willen vertellen wat je zelf al gevonden hebt met de got of google search?

Verder zou ik je willen verzoeken om de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif knop te gaan gebruiken, zo kan je nog even je laatste post aanpassen zodat er niet een "dubbele" reactie staat.

Ik pas ook even je topic titel aan, zodat het os tussen [ ] haken staat zou je hier in het vervolg aan willen denken?
Pagina: 1