Hallo medetweakers 
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar dingen waarmee je echt je internet kunt tweaken.. Nu ben ik langs het volgende gekomen: http://www.cyberwizardpit.net/download1.htm
Alleen ik vind heel erg weinig over het aanpassen van de buffer, want ik was natuurlijk benieuwd of wij hetzelfde konden creeeren zonder daar dingen voor hoeven aan te schaffen (zoals dit stukje software)
Alleen ik ben best wel enthousiast geraakt door de trial en ben benieuwd hoeveel het gaat uitmaken, mocht ik bijv infinityXPplatinum gaan aanschaffen.. Deze is meer geoptimaliseerd voor mijn configuratie..
En aangezien we toch allemaal tweakers zijn, hoe staan jullie tov dit stukje software en hoe vonden jullie de trial?
Zijn er misschien mensen die weten hoe dit stukje software werkt, zodat we alles zelf kunnen tweaken
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties..
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar dingen waarmee je echt je internet kunt tweaken.. Nu ben ik langs het volgende gekomen: http://www.cyberwizardpit.net/download1.htm
Er staat zelfs een trial op die je kunt gebruiken.. Ik merkte hier best wel wat van, terwijl ik me hele connectie al getweakt had volgens speedguide.net en etc..This is the Internet/Network section where we hosts the best and the most complete Internet/Network tweaks ever written. Unlike many other one-fits-all Internet Tweaks which mostly dont work because every system is unique and different, CyberTweaks are customized for your exact OS, system and connection type. All of the CyberTweaks (now including Dial-Ups) includes our Breakthrough Tweak NABT© (Network Adapter Buffering Technology) that boosts your Network performance by assigning maximum buffers possible to the Adapters together along with proven TCP/IP settings such as Rcwin, TTL and others.
Alleen ik vind heel erg weinig over het aanpassen van de buffer, want ik was natuurlijk benieuwd of wij hetzelfde konden creeeren zonder daar dingen voor hoeven aan te schaffen (zoals dit stukje software)
Alleen ik ben best wel enthousiast geraakt door de trial en ben benieuwd hoeveel het gaat uitmaken, mocht ik bijv infinityXPplatinum gaan aanschaffen.. Deze is meer geoptimaliseerd voor mijn configuratie..
En aangezien we toch allemaal tweakers zijn, hoe staan jullie tov dit stukje software en hoe vonden jullie de trial?
Zijn er misschien mensen die weten hoe dit stukje software werkt, zodat we alles zelf kunnen tweaken
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties..