[DVD-r DL]1 op 1 kopieren DVD-Films

Pagina: 1
Acties:

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04-2025

mycosis

--------------

Topicstarter
Ik heb zaterdag bij Mediamarkt een Recordable DVD dual layer gekocht voor de belachelijke prijs van €13,80.

PIC!
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/pmudde/DVD.JPG

Nu is mijn plan om een gekochte DVD uit mijn collectie direct kopieren zonder iets te rippen, om gewoon te kijken of het überhaubt werkt en of het voor herhaling vatbaar is.

Nu wil ik natuurlijk wel zeker weten wat ik doe, zodat het geen onderzetter van €13 wordt :)

Mijn vraag is of iemand hier al ervaring mee heeft. (Via search niets gevonden) Welke software ik moet hebben, of het überhaubt kan zonder te rippen.

Ik heb trouwens een NEC ND-2510A Dual Layer Brander (niet zeker van type, wel van merk en prijsklasse: 79,-)

Verwijderd

dvddecrypter van www.dvddecrypter.com (gratis!!)

meer heb je niet nodig. ISO-read en dan ISO-write.

dit is dus wel met rippen, maar dit kan niet anders, omdat dvd's een encryptie hebben. en de sleutel voor die encryptie kun je met een normale (general-use) dvdbrander niet meebranden.

wat dvddecrypter verder doet is macrovision (tegen analoge kopieen) verwijderen en de dvd regio vrij maken, zodat hij overal ter wereld in elke dvdspeler werkt. deze 2 opties kun je overigens uitzetten, maar ik zie niet in waarom...

hiermee krijg je het dus voormekaar, dat je kopie beter is dan het origineel.

DIT IS OP DIT MOMENT DE BESTE SOFTWARE EN DE BESTE MANIER OM DUAL-LAYER DVD'S TE KOPIEREN

p.s. als je dit gaat proberen en je hebt een iso op je hdd gezet, dan is daar ook een MDS file bijgezet. DIE moet je vervolgens openen in dvddecrypter en NIET de ISO file. in de MDS file staan gegevens m.b.t. de laagwisseling en die heb je wel nodig.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 18:04 ]

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04-2025

mycosis

--------------

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 17:58:
dvddecrypter van www.dvddecrypter.com (gratis!!)

meer heb je niet nodig. ISO-read en dan ISO-write.

dit is dus wel met rippen, maar dit kan niet anders, omdat dvd's een encryptie hebben. en de sleutel voor die encryptie kun je met een normale (general-use) dvdbrander niet meebranden.

wat dvddecrypter verder doet is macrovision (tegen analoge kopieen) verwijderen en de dvd regio vrij maken, zodat hij overal ter wereld in elke dvdspeler werkt. deze 2 opties kun je overigens uitzetten, maar ik zie niet in waarom...

hiermee krijg je het dus voormekaar, dat je kopie beter is dan het origineel.

DIT IS OP DIT MOMENT DE BESTE SOFTWARE EN DE BESTE MANIER OM DUAL-LAYER DVD'S TE KOPIEREN

p.s. als je dit gaat proberen en je hebt een iso op je hdd gezet, dan is daar ook een MDS file bijgezet. DIE moet je vervolgens openen in dvddecrypter en NIET de ISO file. in de MDS file staan gegevens m.b.t. de laagwisseling en die heb je wel nodig.
Precies wat ik zocht. Ik ga het vanmiddag proberen :)

Zelf ookal een keer een DL gekocht?