ATI AIW Break-out box

Pagina: 1
Acties:

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:03

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Topicstarter
Ik ben weer es op zoek gegaan naar een onderdeeltje dat mij ooit eens door Mycom niet is gegund. Lang verhaal ;)

Ik heb van hun een ATI 9800 PRO AIW. Geleverd met enkel een cd'tje, dus geen kabels, DVI converter etc. Nu wil ik eigenlijk toch eens gebruik gaan maken van de tv-in opties. Echter, ik mis dus de breakout box en alle bijbehorende kabels. ENig idee of er in nederland of belgië een adfres is waar ik deze kan bestellen/halen?

In de search en de pricewatch kom ik niet verder dan enkele buitenlandse sites of bij ATI direct, maar die doen alleen US customers.

Help?

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 11:59

psy

Zoiets is perfect te vinden op ebay. Gewoon zoeken op Beschikbaar voor Nederland.

Kijk maar eens
http://search-desc.ebay.n...archedZ2QQssPageNameZWD2S

Normaal gezien heb ik iets altijd in een week, of dat nou Duitsland is of USA.

[ Voor 88% gewijzigd door psy op 19-10-2004 16:50 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Topicstarter
Beter, paypal accountje aangemaakt en geboden. Nu alleen nog een output stekker vinden voor de a/v

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:33

houthakker

Poehé

Zijn ook altijd te vinden bij kabel boeren @ computer beurs

Specs

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Topicstarter
I know, maar kep weinig zijn om op de HCC te wachten. Als ik iets in mijn kop heb rij ik er gerust 100 KM voor om om het vanavond in huis te hebben ;)