Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:51

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Mensen,

Ik heb een probleemje met mijn mp3 speler. Ik heb er net nieuwe liedjes opgezet.
Nu wil ik hem aandoen maar komt mijn speler niet verder dan het schermpje met 'digital audio player'
De speler wordt ook niet meer herkend op de pc. Iemand enig idee wat te doen?
Ik heb verder niets raars gedaan.

edit: Op de site van mobilbu staat wel hoe je hem handmatig kunt formatteren maar dit heeft ook geen zin omdat de speler dan moet opstarten.. en bij mij komt ie dus niet verder dan het opstartscherm

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 18-10-2004 15:21 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Ik heb een idee, 2 zelfs.

1. Breng hem terug naar de zaak waar je hem vandaan hebt.
2. Neem contact op met de fabrikant.

succes

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
grappig hoor.. denk je dat ik de RMA formulieren nog niet ingevuld heb.
Misschien dat er hier iemand is geweest met het zelfde probleem. Misschien dat er mensen zijn die mij kunnen helpen.
Daarvoor is dit forum bedoelt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Sorry, was niet lullig bedoeld. Het lijkt me dat je speler defect is. Wat kan je meer proberen dan? Nieuw batterijtje erin misschien.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
ja snap ik wel, maar ik denk dat het komt doordat er 3 bestanden opstaan waar de speler niets mee kan.
Ik heb namelijk zo ff het album van Rammstein erop gezet en niet goed opgelet..
Daar zat dus ook een .nfo bij, een .sfv en een .m3u
Misschien enig idee of het hier aan kan liggen?

andere batterij werkt ook niet echt :P

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 18-10-2004 16:04 ]

Verwijderd

ik kan me voorstellen dat je speler over de zeik gaat als hij rare bestanden probeert af te spelen. Je zult ze dus moeten proberen te verwijderen met je pc. Software opnieuw installeren een optie? Of is het ding bereikbaar als USB Mass Storage Device? Andere usb-poort? Geef eens iets meer info a.u.b.

Ik lees hier http://www.mobibluamerica...support/DAH-1200Specs.PDF dat je de firmware kan upgraden. Ook een optie.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 16:22 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
nee, de speler doet helemaal niets dan behalve wat ik al gezegd had. Wanneer ik hem in de cradle zet dan gaat ie aan, maar blijft hangen op het moment dat het schermpje komt met 'digital audio player'
Hierdoor weet de pc ook niet dat er een mp3 speler aan de pc wordt gehangen.
Een andere USB poort geeft hetzelfde effect.

waarschijnlijk wordt het uiteindelijk ook wel een RMA maar was gewoon benieuwd of er meerdere mensen zijn die dit hebben gehad. En of ze een oplossing weten zonder dat ik mijn spelertje weer een maand ofzo kwijt ben.

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 18-10-2004 16:23 ]

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
misschien de batterijen/accu er voor een dag uit laten zodat dat ding zichzelf reset?

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Ro schreef op 18 oktober 2004 @ 16:23:
misschien de batterijen/accu er voor een dag uit laten zodat dat ding zichzelf reset?
Kijk zoiets wilde ik dus weten. Zal het wel ff proberen

Verwijderd

Ro schreef op 18 oktober 2004 @ 16:23:
Dit was tevens de gedachte achter mijn statement m.b.t. nieuw batterijtje ;)

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 12:05

GKD

Probeer anders es (als je speler het aankan) aparte mappen te maken, daar werkt ie bij mij (i-river 256mb) veel beter op. Weet niet of je er veel aan hebt maar het is te proberen toch? ;)

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
ik heb ook verschillende mappen.. maar kan er nu dus helemaal niet meer in.. ben bang dat ie de map met rammstein wil openen

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
ok, het is me gelukt.. ik heb de mp3 speler gewoon in de cradle laten staan en toen ik thuiskwam van mijn werk heb ik hem geformatteerd..
Nu heb ik dus een tweede probleempje :P mijn menu file is nu dus weg.. iemand een file voor mij?

edit: en dat stond dus in het boekje :P
Nouja, allemaal heel vreemd.. dit hele gebeuren.. ik snap er zelf ook niets van, tis iig opgelost, dank u allemaal wel voor de aandacht ;)

[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 19-10-2004 00:55 ]

Pagina: 1