vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
1. Breng hem terug naar de zaak waar je hem vandaan hebt.
2. Neem contact op met de fabrikant.
succes
Misschien dat er hier iemand is geweest met het zelfde probleem. Misschien dat er mensen zijn die mij kunnen helpen.
Daarvoor is dit forum bedoelt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Ik heb namelijk zo ff het album van Rammstein erop gezet en niet goed opgelet..
Daar zat dus ook een .nfo bij, een .sfv en een .m3u
Misschien enig idee of het hier aan kan liggen?
andere batterij werkt ook niet echt
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 18-10-2004 16:04 ]
Verwijderd
Ik lees hier http://www.mobibluamerica...support/DAH-1200Specs.PDF dat je de firmware kan upgraden. Ook een optie.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 16:22 ]
Hierdoor weet de pc ook niet dat er een mp3 speler aan de pc wordt gehangen.
Een andere USB poort geeft hetzelfde effect.
waarschijnlijk wordt het uiteindelijk ook wel een RMA maar was gewoon benieuwd of er meerdere mensen zijn die dit hebben gehad. En of ze een oplossing weten zonder dat ik mijn spelertje weer een maand ofzo kwijt ben.
[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 18-10-2004 16:23 ]
Kijk zoiets wilde ik dus weten. Zal het wel ff proberenRo schreef op 18 oktober 2004 @ 16:23:
misschien de batterijen/accu er voor een dag uit laten zodat dat ding zichzelf reset?
Verwijderd
Dit was tevens de gedachte achter mijn statement m.b.t. nieuw batterijtjeRo schreef op 18 oktober 2004 @ 16:23:
misschien de batterijen/accu er voor een dag uit laten zodat dat ding zichzelf reset?
Nu heb ik dus een tweede probleempje
edit: en dat stond dus in het boekje
Nouja, allemaal heel vreemd.. dit hele gebeuren.. ik snap er zelf ook niets van, tis iig opgelost, dank u allemaal wel voor de aandacht
[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 19-10-2004 00:55 ]