Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat/bug] New Topic/Post Reply

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik weet nog van "vroegah" voor React, dat je als je in een topic zal, je gewoon op "new topic" kon klikken. Dat vond ik altijd wel handig. Nu moet je tegenwoordig eerst naar het "hoofdforum" (PMG, VB, IT) en dan pas kan je new topic doen. Is dit met een rede, of is het weer typisch usertje pesten? :+

Oftewel: zou dat weer zo gemaakt kunnen worden dat je ook in topics direct op "new topic" kan klikken. Anders is het hele "new topic" knopje zo overbodig in topics. Net zoals het "post reply" knopje in het "hoofdforum".

Mijn dank is groot _/-\o_

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Om maar vast wat reply's voor te zijn (denk ik ;))

Het lijkt me dat die weg is gehaald, omdat te veel mensen op new topic klikten ipv new reply.. En er dus allerlei nikszeggende topics rond gingen zwerven..

Van mij mag die dus ook wel wegblijven, zoveel moeite is het nou ook weer niet om ff terug te klikken :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
De reden is dat mensen zich niet vergissen in een aantal dingen;

Met name:
- zit ik in het juiste forum? (lullig als het topic net verplaatst is)
- wil ik niet stiekum een reply posten ipv een nieuw topic openen.

Vooral de laatste helpt, sinds je geen topic meer kunt openen vanuit een ander topic is het aantal 'oops, dit had een reply moeten zijn, geen nieuw topic' gevallen behoorlijk verminderd.

[ Voor 6% gewijzigd door Kees op 18-10-2004 14:49 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

Ja, dat is met een reden gedaan: veel gebruikers hebben nogal moeite met mikken op een plaatje van 115 x 24 pixels en klikten regelmatig mis waardoor topics werden geopend die eigenlijk bedoelt waren als reply op een al bestaand topic.
In de nieuwe layout komt de 'new topic' wel terug binnen topics, maar dan alleen bovenin. Als blijkt dat bepaalde gebruikers hun muis dan nog steeds niet goed in bedwang kunnen houden dan draaien we dat wellicht ook weer terug :P

/spuit-33

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.