Okeej ik zit met het volgende probleem.
Wat ik graag zou willen is dat als je op "omschrijving" zoekt dat hij kijkt wat voor serienummer bij die omschrijving hoort. Deze moet hij onthouden en daarna moet hij een query uitvoeren en zoeken op dit gevonden serienummer. Er bestaan meer serienummers en daarom komen er ook meer resultaten als uitkomst.
Tot nu toe heb ik dit onder andere in mijn php script;
Als ik nu tussen de () iets kan zetten dat hij verwijst naar de gevonden serienummers van de eerste query dan zou het werken. Als ik handmatig tussen de () een serienummer zou zetten dan zou hij wel werken. Bijv.
where serienummer in(301740051)
Nu zou hij eigenlijk alleen in dit serienummer kijken. Ik wil dus dat hij gaat kijken na de serienummers in de gevonden eerste query...
Ik weet niet hoe ik dit aanpak maar het blijkt heel simpel te zijn
Op Phpfreakz zeiden ze iets met het gebruiken van 'print'.
Wat ik graag zou willen is dat als je op "omschrijving" zoekt dat hij kijkt wat voor serienummer bij die omschrijving hoort. Deze moet hij onthouden en daarna moet hij een query uitvoeren en zoeken op dit gevonden serienummer. Er bestaan meer serienummers en daarom komen er ook meer resultaten als uitkomst.
Tot nu toe heb ik dit onder andere in mijn php script;
PHP:
1
2
3
4
5
6
| <? // Build SQL Query mysql_query("SELECT serienummer FROM onderdelen WHERE omschrijving LIKE '%" .$trimmed. "%' "); $query = "select * from onderdelen where serienummer in() order by serienummer"; ?> |
Als ik nu tussen de () iets kan zetten dat hij verwijst naar de gevonden serienummers van de eerste query dan zou het werken. Als ik handmatig tussen de () een serienummer zou zetten dan zou hij wel werken. Bijv.
where serienummer in(301740051)
Nu zou hij eigenlijk alleen in dit serienummer kijken. Ik wil dus dat hij gaat kijken na de serienummers in de gevonden eerste query...
Ik weet niet hoe ik dit aanpak maar het blijkt heel simpel te zijn
Op Phpfreakz zeiden ze iets met het gebruiken van 'print'.