Toon posts:

[Compaq] Bijgeleverde installatie-CD nodig voor reinstall? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer mijn vader te helpen met een software voor op zijn werk.
Hij heeft een cdrom nodig die standaard bij een Compaq-pc word geleverd.
Nu is mijn vraag:
Kan ik in plaats van die cdrom ook een Windows XP cdrom + gedownloade drivers geven ipv. die cdrom?
Het gaat op een Pentium 4 met Windows XP als operatingsystem. Of weet iemand een site met de ISO van de bijgeleverde software?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

http://www.hp.com/country/us/en/support.html
en check op typenummer en os enzootje of je belt hp op

[ Voor 10% gewijzigd door PipoDeClown op 18-10-2004 14:08 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:30
Uit je topicstart is niet zo duidelijk te halen wat je nu precies wilt. Moet de pc opnieuw geïnstalleerd worden? Zo ja, dan kun je het beste de restore-cd die bij het systeem geleverd is gebruiken, alhoewel een normalen XP cd met drivers van Inet ook wel zal werken. :)

-

Verwijderd

Topicstarter
Als ik alles goed begrepen heb dan is het als volgt:
Het gaat om de restore cd en deze is kwijt. Het systeem heeft nog een tijdje gedraaid zonder die cd, maar deze pc moet nodig een verse windows, maar ik zal nog even verder informatie winnen.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:43
Natuurlijk kun je ook 'gewoon' Windows XP er op installeren. Kan alleen even prutsen zijn met de juiste drivers enzo, wat meer moeite dus.

By the way, bedenk de volgende keer alsjeblieft even een fatsoenlijke topictitel. "Bijgeleverde CD" zegt echt helemaal niks. Ik zal er nu zelf iets beters voor bedenken, en dan hopen dat het klopt met wat je bedoelt. Als je dat de volgende keer nou meteen even zelf doet.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wilke op 18-10-2004 14:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, was even een beetje fantasieloos. Maar hij komt zo thuis dus dan kan ik even het een en ander navragen. iig bedankt voor de snelle reacties.
Pagina: 1