Toon posts:

[XP] zwart/blauw streepjes scherm na XP update*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al tijdje gezocht door de GoT en al enige tips gevonden, helaas nog niets dat werkte...

Zojuist dmv automatic update XP geupdate. Hij vroeg na afloop as usual om een reboot...gaat allemaal goed, krijg scherm dat ie xp aan het laden is, maar dan is het over....zwart/blauwe verticale streepjes.
Ik kon hem 1 keer in safe mode opstarten, maar dat lukt nu ook niet meer...hij gaat dan de computer steeds weer helemaal opnieuw opstarten.

Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben?
Is dit alleen op te lossen dmv herinstallatie? (cd ligt bij mijn ouders...lekker handig)

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor dit probleem,
mijn dank is groot

Verwijderd

Is dit alleen op te lossen dmv herinstallatie? (cd ligt bij mijn ouders...lekker handig)
Lijkt me een geval van boot.ini aangetast o.i.d. Is dus denk i kwel op te lossen met een her-install

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 14:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, ja dacht ik zelf ook al, maar aangezien de cd pas over een week weer in mijn bezit is...en ik eigenlijk mijn comp toch wel weer wil gebruiken, hoopte ik dat er een andere oplossing zou zijn....

Verwijderd

Topicstarter
- edit -
(dubbel post)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 14:16 ]

Verwijderd

Systeem herstel al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
systeem herstel lukt niet omdat hij helemaal niet meer wil opstarten, loopt vast na het xp opstartscherm

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Druk voordat je het opstartscherm van XP ziet een op F8 :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Han schreef op 18 oktober 2004 @ 14:18:
Druk voordat je het opstartscherm van XP ziet een op F8 :)
:( helaas, alle opties hier zorgen voor het vastlopen van de computer....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 18:01 ]

Pagina: 1