Na het in ontvangst nemen van de nieuwe eurodocsis modem van chello wil ik mijn netwerkje weer terug in het leven roepen. ik had een Ark soho is104 modem en router in een (ja ik weet het niemand heeft hier ooit van gehoord
).
Hiermee heb ik alle mogenlijkheden wel gehad, alles uit voor een paar minuten en dan weer aan (eerst mac adres gecloned) etc. etc.
Nu wil ik een nieuwe router aanschaffen om het toch weer aan de praat te krijgen.
Nu is het niet voor mijzelf en wil ik de lieve mensen niet op kosten jagen en zoek dus een routertje onder de 50 eurie
een aantal die ik er al gezien heb zijn :
E-Tech ADSL/Kabel router (alternate euro 32,--)
SiteCom Broadband Router +PS (DC207) (alternate euro 29.--)
USR Broadband Router + Printserver (alternate euro 49,00)
Heeft een van jullie ervaring met een van deze routers en zo ja welke is de beste en de makkelijkste in gebruik en configuratie/installatie
Hiermee heb ik alle mogenlijkheden wel gehad, alles uit voor een paar minuten en dan weer aan (eerst mac adres gecloned) etc. etc.
Nu wil ik een nieuwe router aanschaffen om het toch weer aan de praat te krijgen.
Nu is het niet voor mijzelf en wil ik de lieve mensen niet op kosten jagen en zoek dus een routertje onder de 50 eurie
een aantal die ik er al gezien heb zijn :
E-Tech ADSL/Kabel router (alternate euro 32,--)
SiteCom Broadband Router +PS (DC207) (alternate euro 29.--)
USR Broadband Router + Printserver (alternate euro 49,00)
Heeft een van jullie ervaring met een van deze routers en zo ja welke is de beste en de makkelijkste in gebruik en configuratie/installatie