Toon posts:

Gebruikerservaring 19" CRT met vlak beeldscherm.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een nieuwe 19" monitor met vlakke beeldbuis.
Zit te twijfelen tussen de volgende 3:

LG F900B 19"

Iiyama Vision Master Pro 455 MM904UT 19"

Viewsonic G90f+B 19"

Heb nu een 17" Iiyama monitor, maar deze wil ik kwijt omdat hij mijn audio stoort, een fout die eigenlijk niet bij Iiyama hoort dus heeft voor mij Iiyama eigenlijk al een minpuntje.

Heb de specificaties al helemaal doorgezocht maar kan iemand de gebruikservaringen delen? En eventueel de kwaliteitsverschillen tussen de monitoren?

Verwijderd

ik heb er wel eens mee gewerkt, maar nooit problemen onder vonden met geluid, zoals die storingen die jij beschrijft. maar msschien dat anderen daar anders over denken.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heb sinds kort een Samsung 957MB gekocht bij Mycom. Heeft ook een platte beeldbuis en een mooie refreshrate op 1280x1024.

Ik zat ook te twijfelen tussen Samsung en Iiyama. De doorslag was dat de "dotpitch" van de samsung veel kleiner was. Kwa prijs zal het niet veel verschillen en kwam dan ook deels tot de conclusie dat je bij de Iiyama toch meer voor de naam betaalt.

Dit is de link van Mycom:
http://silverapp1.mycom.n...uctID=62527&productType=1

en deze van samsung zelf:
http://www.samsung.com/nl...monitors/office/957mb.asp

Misschien is dit ook wel een monitor om aan het lijstje toe te voegen.

Self reflection is the school of wisdom

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:38

TwoR

Gekleurde stippen

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 13:51:
Ben op zoek naar een nieuwe 19" monitor met vlakke beeldbuis.

Iiyama Vision Master Pro 455 MM904UT 19"

Heb de specificaties al helemaal doorgezocht maar kan iemand de gebruikservaringen delen? En eventueel de kwaliteitsverschillen tussen de monitoren?
De enige die ik ken is die van Iiyama. Het is een prima montor en ben er ook wel erg tevreden mee. Ik heb hier ook nog wel een LG staan een 17" en dat beeld vind ik helderder. Als ik weer een nieuwe zou kopen zou ik ondanks dat de iiyama een hele prima monitor is waarschijnlijk een LG kopen.

Verwijderd

Topicstarter
De samsung 957MB heeft niet een geheel vlak scherm, wel van de buitenkant maar er zit gewoon een glasplaat voor het iets bollende scherm.

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 08:21
Ik heb de ViewSonic G90f, het design is niet heel geweldig, maar het is wel een beest van een monitor.

Je merkt wel dat dat ding van goede kwaliteit is, hij heeft me ook nog nooit teleurgesteld :) Ik draait windows op 1600x1200 en alles is lekker scherp :9

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
19" CRT monitor keuze met vlak beeldscherm is niet voor niets dicht gegaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.