Toon posts:

[MSN] foutmelding bij inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem begon een week geleden toen bij het opstarten van Windows, MSN mij niet automatisch inlogde. Ik had het toen erg druk, maar nu heb ik vakantie en tijd om het probleem op te lossen.

Wanneer ik handmatig probeer in te loggen, krijg ik een foutmelding met de code: 0x80070057. Het programma geeft mij vervolgens de mogelijkheid om het probleem op te lossen, maar ik krijg dan de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Rond de tijd dat het probleem begon, heb ik geen nieuwe programma's geïnstalleerd.

Ik heb al geprobeerd om MSN opnieuw te installeren, maar dat heeft niets geholpen. Ook de zoekfunctie van deze website bracht geen uitkomst.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12 08:14
- heb je je wachtwoord veranderd?
- SP 2 gedownload? zo jah; firewall :D
- MSN 7.0 beta gedownload? zo jah, deinstalleren en oude er op zetten
- andere account van hotmail geprobeerd?
*kan zijn dat je account verlopen is..
of geblokkeerd etc

you had me at EHLO

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Welke msn versie? Als je de eerste (gelekte) beta van 7.0 hebt, dan klopt het dat tie niet werkt. Dus de laatste goede beta downloaden en die werkt wel.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 13:51

pjvandesande

GC.Collect(head);

Firewal draaien denk ik. Stel je firewal is anders in.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn wachtwoord niet veranderd.
Ik heb Windows 2000 draaien, dus er is geen sprake van een firewall.
Ik heb momenteel MSN versie 6.2 geïnstalleerd.

Het enige wat ik nog kan proberen is inderdaad onder een andermans account in te loggen. Over drie kwartier komt er een maat van mijn langs en zal ik proberen met zijn account in te loggen.

• sjongenelen
let er wel op dat als je een maand *ofzo niet meer mailt je account wordt verwijderd.. misschein is er ook wel een kwaadwillend persoon langs geweest die je wachtwoord veranderd heeft..!? dit kun je simpelweg controleren door naar hotmail.com te gaan en in te loggen

you had me at EHLO

• Svennos86
  • Laatst online: 26-04-2023
TheNymf schreef op 18 oktober 2004 @ 15:29:
let er wel op dat als je een maand *ofzo niet meer mailt je account wordt verwijderd..
Hmmm ik d8 dat je account dan op non actief werd gezet na een bepaalde tijd?

van de hotmail site:

Je Hotmail-account wordt inactief als je je gedurende 30 dagen of de eerste 10 dagen nadat je je hebt aangemeld voor een account, niet aanmeldt. Wanneer een account inactief wordt, worden alle berichten, mappen en contactpersonen verwijderd. De accountnaam blijft wel behouden.
Als de account 90 dagen inactief blijft, wordt deze definitief verwijderd.

dus ik weet niet of het lang geleden is dat je ingelogd bent? anders moet je je account weer opnieuw activeren...

Verwijderd

Het probleem is bekend, en wordt vermeld op meerdere forums. Het schijnt een probleem te zijn met de tijdsaanduiding in het register van bepaalde bestanden. Heb je recentelijk software verwijderd? Dit zou namelijk een corrupte tijdsaanduiding kunnen opleveren. :(

Linkje: http://forums.happy-messa...cus/messages/35/2626.html

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik niet een hotmail, maar een zonnet account. Deze gebruik ik al meerdere jaren, dus het lijkt mij dat het daar niet aanligt, toch?

• Svennos86
  • Laatst online: 26-04-2023
ik denk dat je passport accounts ook gewoon kunnen verlopen.... CMIIW

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Svennos86 schreef op 18 oktober 2004 @ 16:07:
ik denk dat je passport accounts ook gewoon kunnen verlopen.... CMIIW
Niet snel denk ik, want ik heb nog een ander msn mailadresje die ik al maanden niet meer heb gebruikt. Maar ik kon nog steeds inloggen met msn-messenger.
.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Het is mij gelukt om in te loggen. Ik ben eerst naar deze site: http://webmessenger.msn.com gegaan, en vervolgens heb ik daar met mijn huidige account ingelogd. Ik moest mijn geboortedatum (???) invullen en vervolgens deed MSN het weer. Het is vreemd, maar waar.

• sjongenelen
eh, dude, dat is een webmessenger, zoals die link zegt.. het werkt natuurlijk wel, stuk langzamer though,

+

je moet telkens naar die site als je wilt msn en vanaf je gewone computer..

1 ding is iig zeker; het is een fout op jouw computer, en niet in het msn-netwerk of je username..

succes..

you had me at EHLO

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-12 12:25

mickjuh

Good news everyone!

Heb je niet toevallig nog in de settings een proxy ingegeven? Zo ja, haal deze eens weg... Misschien is die proxy down ;) Had ik ook wel eens vergeten weg te halen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof dat mijn vorige post niet helemaal duidelijk was. Ik snap natuurlijk ook wel dat ik op een webbased MSN ingelogd was, maar daarna kon ik ook inloggen op MSN die op mijn harde schijf staat. Dus... probleem opgelost (alleen de logica...?)

Bedankt voor jullie hulp.
Pagina: 1