[PowerDVD] DVD file on HDD mode

Pagina: 1
Acties:

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 15:24
Hoi,

Ik heb een probleempje, ik heb een complete dvd op mn HD staan, als ik een van deze vob bestanden open, speelt powerdvd die prima af qua geluid en beeld, maar je kunt echter geen ondertitels kiezen. Dus laad ik de complete dvd met de 'dvd file on HDD mode' zodat het net is alsof ik hem in een dvd speler afspeel.

Dan start de dvd ook keurig netjes op met een menu en geluid, ik kan ook door het menu bladeren. Maar nu komt het, als ik de film start, krijg ik geen geluid :? wel ondertiteling en ik kan ook de audio streams selecteren maar ik er is geen geluid.

Dus als ik alle bestanden individueel afspeel geeft dat geen problemen, elk VOB bestand bevat dus wel degelijk een audiostream. Tevens heb ik geprobeerd hem te re-autheren met DVD shrink, dat ging goed maar hetzelfde probleem in Powerdvd. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb ook nog enkele andere DVD's op mn HD en die speelt powerdvd wel goed af met audio + subs.

p.s. Het gaat hier om de DVD 'The bourne identity'

[ Voor 7% gewijzigd door Magnolia op 18-10-2004 13:06 ]

Ontspan.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom zo moeilijk doen? Brand hem effe op DVD en klaar ben je. Of heb je geen DVD branden :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:49

KatirZan

Wandelende orgaanzak

het bestand VIDEO_TS starten ipv. die andere ;)

zodra je dat doet heb je gewoon de volledige dvd :)

zorg wel dat al je bestanden in een map genaamd VIDEO_TS staat, dan kan je hem namelijk WEL via VIDEO_TS starten :)

Wabbawabbawabbawabba

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

DVD-directory mounten met Daemon-tools. En dan je virtuele DVD-drive als bron kiezen :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Magnolia
Ik heb het al opgelost, het bleek dat hij automatisch de audiostream selecteerde die eruit gesloopt was door degene waarvan ik hem gedownload had. Door DTS 5.1 te selecteren in het startmenu kreeg ik wel gewoon weer geluid.

Bedankt voor de reply's

Ontspan.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Br@m schreef op 18 oktober 2004 @ 13:15:
Waarom zo moeilijk doen? Brand hem effe op DVD en klaar ben je. Of heb je geen DVD branden :?
CD/DVD´s branden is wel van vroeger hoor en tis ook moeilijker(meer werk) dan het mounten van een ISOtje ;)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SSH schreef op 18 oktober 2004 @ 17:30:
[...]

CD/DVD´s branden is wel van vroeger hoor en tis ook moeilijker(meer werk) dan het mounten van een ISOtje ;)
offtopic:
Kan wel weze, maar ik kijk toch liever een film op mijn breedbeeld TV dan op mijn 17" TFT schermpje.. ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Magnolia
kheb geen dvd brander dames :P

Ontspan.

Pagina: 1