Toon posts:

Willekeurige freeze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat dit het goede forum is.

Ik zit met het volgende probleem, mijn pc freezed zomaar. Na dat ik een bios reset had gedaan was het stukke minder maar het gebeurt nog steeds. Als ik niks doe dan gebeurt het niet. Maar als ik bezig ben op mijn pc freezed ie op een willekeurig moment. Op mijn moederbord zit soundon board. Nadat ik dit uitgezet had heeft ie het een hele tijd niet meer gedaan. Maar tegenwoordig is het weer een drama Mijn configuratie is:

Windows xp service pack 2

ECS k7s5a
512 SDRam
AMD atlon XP 1800+
SB Audigy 2
Ati radeon 9200
Realtek RTL8139
Maxtor 6L040J2 (master)
MAxtor 6Y080L0 (slave)
Aopen 8x8 DVD Dual AAN (master)

heeft iemand enig idee?

groeten

jan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter Lees deze eens door. Daar staat heel erg veel in.

Verwijderd

Topicstarter
probeerde 3dmark te draaien, nu 3x geprobeerd maar freezed ook hier op een willekeurig moment:'(

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kijk eens of de elco's op dit bord nog goed zijn :)
Voor plaatjes hoe het niet moet: MSI K7T kapot door lekkende condensatoren *pics* :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En niet onbelangrijk, wat voor een voeding hangt erin?

Verwijderd

Topicstarter
de condensatoren zien er allemala heel uit...

en er ligt een LC-A300ATX voeding in

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij zit het probleem bij m'n videokaart/agp slot. Als ik er een andere videokaart induw loopt ie sowieso vast. En als ik lage resoluties draai(bijv veilige modus) blijft ie het gewoon doen. Iemand enig idee hoe ik dit kan testen en wat ik er aan zou kunnen doen?

Groet
jan
Pagina: 1