Gxine speelt al mijn lokaal opgeslagen video bestanden zonder problemen af (avi, asf, wmv, mov, ..) alleen zodra ik een .WMV bestand gehost op een website probeer af te spelen wordt gxine wel gestart maar speelt hij niets af.
Als ik datzelfde bestand naar mijn HD kopieer kan ik die zonder problemen via gxine afspelen.
Ik heb al mijn plugins staan in de
/usr/lib/browser-plugins/ directory en heb een symlink daar naartoe geplaats in de .mozilla en .netscape directory genaamd plugins.
About:plugins laat ook netjes alle plugins zien.
Het rare is dat ik een soortgelijk probleem heb in Konqueror met .MOV bestanden die wel gebufferd worden maar niet worden afgespeeld, dit gaat wel goed met firefox.
Heeft iemand enig idee waar het fout gaat?
Ik maak gebruik van Firefox 0.9.3, suse 9.1 en kde 3.3
Als ik datzelfde bestand naar mijn HD kopieer kan ik die zonder problemen via gxine afspelen.
Ik heb al mijn plugins staan in de
/usr/lib/browser-plugins/ directory en heb een symlink daar naartoe geplaats in de .mozilla en .netscape directory genaamd plugins.
About:plugins laat ook netjes alle plugins zien.
Het rare is dat ik een soortgelijk probleem heb in Konqueror met .MOV bestanden die wel gebufferd worden maar niet worden afgespeeld, dit gaat wel goed met firefox.
Heeft iemand enig idee waar het fout gaat?
Ik maak gebruik van Firefox 0.9.3, suse 9.1 en kde 3.3