Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mycom mp3 speler 50,-- (128mb + fm)

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de mp3 speler die mycom deze zondat (telegraaf) en vandaag (oa. spits) aanbied?

merk: mycom
geheugen: 128 mb
fm radio: ja
prijs: 49,00 (256mb kost 69,00)
type: wma/mp3
usb: 1.1 (denk ik, stond niet bij dat het usb 2.0 was...)
Link 128: http://silverapp1.mycom.n...uctID=71255&productType=1
Link 256: http://silverapp1.mycom.n...uctID=75088&productType=1

Aangezien ik niet direct om de hoek woon vroeg ik mij af of:
-er een goed nekkoord bij zit
-de kwaliteit een beetje normaal is
-de duurzaamheid er goed uit ziet

Zit nl. te twijfelen tussen deze twee en de packerd bell fm 256 mb voor 99 euro (telegraaf afgelopen zondag).
merk: packerd bell
geheugen: 256mb
fm radio: ja
prijs: 99,00 (adviesprijs)
type: wma/mp3
usb: 2.0 (denk ik, stond niet bij dat het usb 2.0 was...)
-packerd bell link: http://www.packerdbell.nl/products/node1712.asp

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 12:14 . Reden: linkjes toegevoegd ]

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:24
ik denk dat je eerst eens moet kijken naar de modellen, ik kan nu niet zien welke het is.. dan kun je kijken naar de stevigheid, ook als je hem vast hebt.. ligt hij voor jou goed in de hand? jouw eigenschappen moeten daar mee overeen komen.. :)

dan moet je verder kijken naar de equalizer,
de overige opties die je (eventueel) niet nodig hebt,
gewicht,
usb 2.0 op de speler en je pc?,
prijs, duh
mp3/wma

ik denk dat je het beste in de winkel kunt gaan kijken, en dan het product bestellen via internet
(*vaak veel goedkoper)

verder zijn de aanbiedingen die meestal in de krant staan, niet altijd de beste (lees: goedkoopste :P ) van zijn "genre"

mijn tip: goed kijken en langzaam beslissen..!

[ Voor 14% gewijzigd door sjongenelen op 18-10-2004 11:59 ]

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
TheNymf schreef op 18 oktober 2004 @ 11:57:
dan moet je verder kijken naar de equalizer,
Equalizer vindt ik zelf van minder belang. Die muziek die ik erop zet is toch elke keer van een andere kwaliteit etc. Dan switch je weer is naar radio moet je dat ding weer anders instellen.
Heb nu een packerd bell 128 mb en de equalizer not niet gebruikt...

Wat wel belangrijk is (of wat ik handig vindt), is dat windows xp hem automatisch herkend (handig voor school) geen drivers installeren om bestanden op te slaan.

• sjongenelen
eh.. jah , ik weet niet waar je dat kunt testen of zien... licht er maar net aan.. XP herkent de meeste *bekende?* merken autmatisch als een externe harde schijf..

maar, op veel scholen hebben ze juist de automatische install gedisabled zodat er niet zomaar gedownload kan worden... je kunt dan alleen installeren met reboot.. en dan moet je eerst de reborn kaart (of illlusion, whatever) omzeilen om de USB te laten herkennen, terwijl je in dat proces (van opstarten) alles weer kwijt bent geraakt..

nutteloos dus :)

daar moet je eerst mee rekenening houden..!

ik heb het ook geprobeerd nl. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door sjongenelen op 18-10-2004 12:34 ]

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Afbeelding mycom speler:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/64HU8C75D9MG/picserver.jpeg

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 13:51

pjvandesande

GC.Collect(head);

Inovix 512mb, mediamarkt. Kijk daar is naar! :)

Verwijderd

Topicstarter
questa schreef op 18 oktober 2004 @ 13:45:
Inovix 512mb, mediamarkt. Kijk daar is naar! :)
Bedoel je de
-INOVIX iMP-35 512MB of de
-INOVIX iMP-64 512MB (149 euro)
-Inovix iMP-64 256MB (99 euro)

Die andere twee hebben nl. geen fm radio (is essentieel). Er is in iedergeval geen driver nodig voor xp dat is wel handig. Volgens mij wel ingebouwde batterij dat vindt ik persoonlijk een nadeel (je kan ze niet verwisselen) en zie niet staan of er een nekkoord bij zit.

Weet je toevallig ook de prijs (kon ik niet vinden op mediamarkt.nl)

Voor andere geintereseerden:
http://www.inovixeu.com/NL/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 14:36 . Reden: prijzen toegevoegd ]

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:05
ik heb hem getest, ach het is een leuk dingetje.. verwacht niet teveel voor die prijs natuurlijk maar dat geld voor die andere vage merken tot 100€ ook.. Wel aardig ook dat er een oplader en een niMH batterijtje bij zitten..

zoals je al verwacht, de equalizer is slecht.. maar dat heb ik al ervaren bij alle goedkope mp3 spelers.

hij wordt wel gewoon als pendrive herkent

[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 19-10-2004 08:49 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Verwijderd

Het zal wel aan mij :? liggen, maar ik kan geen inovix vinden op de mediamarkt site :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 15:12:
Het zal wel aan mij :? liggen, maar ik kan geen inovix vinden op de mediamarkt site :?
Dat klopt wel. Maar op de website van inovix (zie boven) ivm. pricewatch.tweakers.net is het een en ander aan (richt) prijzen te vinden.

Werd vandaag geattendeerd op wat aanbiedingen bij de mediamarkt. Dacht 256 mb + fm voor 60 euro dus gaan we morgen maar even langs.

Verwijderd

Das idd niet duur, moest ook maar eens een kijkje gaan nemen.
Helaas is er geen mediamarkt dicht in de buurt hier

Verwijderd

Topicstarter
Ben vandaag even langsgeweest bij mediamarkt amsterdam. Ze hadden een aanbieding 128mb + fm voor 50 euro. Deze was uiteraard sinds gisteren uitverkocht.

Een of andere verkoper, als die die naam uberhaubt mag dragen !%@#% kreeg van mij de vraag of hij een ander alternatief had. Het enige wat eruit komt was "ja maar dan zijn ze allemaal wel een stuk duurder" (en dat op een ongeintereseerde manier). Zij verder niet veel, met andere worden hij wist het niet.

Loop ik door een ander gangpad terug zie ik de inovix liggen. Een rond mp3 spelertje, denk aa batterij. Zag er iets zwaarder uit dan de packerd bell 256 +fm. Maar deze was 69 euro. Zag er verder betrouwbaar uit (voor dat geld) inclusief nekkoord.

Van de week even langs de dixons om daar naar te kijken. Mediamarkt verdiend niet mijn voorkeur gezien de behandeling maar het scheelt natuurlijk wel weer 30 euro!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 15:04:
Ben vandaag even langsgeweest bij mediamarkt amsterdam. Ze hadden een aanbieding 128mb + fm voor 50 euro. Deze was uiteraard sinds gisteren uitverkocht.

Een of andere verkoper, als die die naam uberhaubt mag dragen !%@#% kreeg van mij de vraag of hij een ander alternatief had. Het enige wat eruit komt was "ja maar dan zijn ze allemaal wel een stuk duurder" (en dat op een ongeintereseerde manier). Zij verder niet veel, met andere worden hij wist het niet.

Loop ik door een ander gangpad terug zie ik de inovix liggen. Een rond mp3 spelertje, denk aa batterij. Zag er iets zwaarder uit dan de packerd bell 256 +fm. Maar deze was 69 euro. Zag er verder betrouwbaar uit (voor dat geld) inclusief nekkoord.

Van de week even langs de dixons om daar naar te kijken. Mediamarkt verdiend niet mijn voorkeur gezien de behandeling maar het scheelt natuurlijk wel weer 30 euro!
Je hebt niet toevallig gezien wat de 512Mb spelers kosten :+

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 16:44
ik heb zojuist de MyCom 256 mb gehaald, en in het begin was ik blij verrast om wat er allemaal in zat (er zit bijv ook een aparte batterijlader bij), maar al gauw viel er toch iets zwaar tegen: de fm-radio zit helemaal om de oordopjes heen gebouwd, oftewel: andere oordopjes is niet mogelijk.... |:( en de oordopjes die erbij zitten zijn natuurlijk weer nix waard en zitten ook totaal niet...
nou heb je dus 2 losse gedeelten: een mp3speler zónder radio maar met je eigen oordopjes, en een aparte fm-radio met k*t-oordopjes

weet iemand of het nog mogelijk is om die fm-radio te laten werken op andere oordopjes (ben overigens niet van plan mn Sony EX-71 open te gaan knippen hiervoor)

• sjongenelen
misschien dat idd een andere compatible is met je MyCom... maar dat kun je alleen testen denk ik.. en anders wordt het knippen idd :s

you had me at EHLO

Verwijderd

Ik heb er ook 1 gehaald, leuk dingetjes, zat erg veel bij (oplader etc). Het merk van de MP3 speler is volgens mij Deawoo, want er zat een stikker van Deawoo op de doos om hem dicht te plakken.

Ik heb hem getest, maar hoorde een ruis door de muziek heen, wat niet aan de muziek zelf kon liggen. Het was dusdanis irritant, dat alleen als ik het volume maximaal zette, de ruis overstemd werd :? Met betere oordopjes was de ruis alleen maar beter te horen!

Ik heb hem dan ook maar snel teruggebracht. Ik weet niet of anderen ook last hebben van dit probleem?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 13:52:
[...]

Bedoel je de
-INOVIX iMP-35 512MB of de
-INOVIX iMP-64 512MB (149 euro)
-Inovix iMP-64 256MB (99 euro)

Die andere twee hebben nl. geen fm radio (is essentieel). Er is in iedergeval geen driver nodig voor xp dat is wel handig. Volgens mij wel ingebouwde batterij dat vindt ik persoonlijk een nadeel (je kan ze niet verwisselen) en zie niet staan of er een nekkoord bij zit.

Weet je toevallig ook de prijs (kon ik niet vinden op mediamarkt.nl)

Voor andere geintereseerden:
http://www.inovixeu.com/NL/
\

Inovix is de nieuwe naam van NAPA , 1 en al ellende met die dingen en anders vraag het maar eens aan de NAPA PA11 en NAPA 381 bezitters.

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 14:30:
Ik heb er ook 1 gehaald, leuk dingetjes, zat erg veel bij (oplader etc). Het merk van de MP3 speler is volgens mij Deawoo, want er zat een stikker van Deawoo op de doos om hem dicht te plakken.

Ik heb hem getest, maar hoorde een ruis door de muziek heen, wat niet aan de muziek zelf kon liggen. Het was dusdanis irritant, dat alleen als ik het volume maximaal zette, de ruis overstemd werd :? Met betere oordopjes was de ruis alleen maar beter te horen!

Ik heb hem dan ook maar snel teruggebracht. Ik weet niet of anderen ook last hebben van dit probleem?!
Ik wilde er ook één gaan halen bij de Mycom in Eindhoven.
Daar vertelden ze vorige week vrijdag dat hij pas begin deze week zou binnen komen.
Deze week ben ik er op woensdag weer geweest, toen waren ze nog niet binnen en misschien zouden ze vandaag binnen komen.
Morgen is de laatste dag van die actie.

De verkoper dacht echter dat ook vandaag de spelers niet binnen zouden komen, maar wel volgende week, buiten de actie periode dus.
Als de spelers vandaag niet zijn binnen gekomen zijn ze er dus nooit geweest hier in Eindhoven. Leuke actie |:(

• Makkelijk
volgende week blijven ze waarschijnlijk de zelfde prijs in verband met de leveringsproblemen..

Verwijderd

Fraggar schreef op 22 oktober 2004 @ 20:49:
[...]

Daar vertelden ze vorige week vrijdag dat hij pas begin deze week zou binnen komen.
Deze week ben ik er op woensdag weer geweest, toen waren ze nog niet binnen en misschien zouden ze vandaag binnen komen.
Morgen is de laatste dag van die actie.

De verkoper dacht echter dat ook vandaag de spelers niet binnen zouden komen, maar wel volgende week, buiten de actie periode dus.
Als de spelers vandaag niet zijn binnen gekomen zijn ze er dus nooit geweest hier in Eindhoven. Leuke actie |:(
Het komt vaker voor, een actie aanbieden en dan gewoon helemaal niet hebben. Tuurlijk, dat is al heel lang aan de gang, dit soort zaken, maar ik verbaas me op het moment steeds meer dat steeds meer zaken zich hier schuldig aan maken maar zeker ook de namen. MediaMarkt heeft hier ook zo een handje van de laatste tijd.

Absurde is dat je iets dus in een folder opneemt alzijnde een actie en daarna gewoon het produkt helemaal niet in huis heb. Is er dan nog spraken van een actie hier? Voor mij niet, lookertjes voor de overige spullen in de zaak, laten we het daar maar op houden |:( Valt me btw vies tegen van een zaak als Mycom met zo een grote klanten bestand :(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 21:19:
Valt me btw vies tegen van een zaak als Mycom met zo een grote klanten bestand :(
Mij ook wel ja. MyCom stunt pas een paar dagen ofzo met een 200GB WD schijf van maar 99 euro. Ze hebben ze niet meer en ze komen ook niet meer. Maar... ze staan nog wel leuk in de prijslijst.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

das een mooi dingetje die van mycom. is dat een actie, of is die prijs gewoon altijd zo?

en er zit zoals ik hier lees dus ook een batterij + oplader bij?

en zoals ik het op het plaatje zie, lijkt het op een metallic design, is het iets van metaal ofzo? :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 12:44 ]

• Makkelijk
Exirion schreef op 22 oktober 2004 @ 21:23:
[...]

Mij ook wel ja. MyCom stunt pas een paar dagen ofzo met een 200GB WD schijf van maar 99 euro. Ze hebben ze niet meer en ze komen ook niet meer. Maar... ze staan nog wel leuk in de prijslijst.
de actie liep 2 weken en ze waren pas donderdag de 2e week uitverkocht hoor

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

Exirion

Gadgetfetisjist

DKasemier schreef op 24 oktober 2004 @ 15:22:
de actie liep 2 weken en ze waren pas donderdag de 2e week uitverkocht hoor
Ik kreeg dat anders al aan het begin van de week te horen/

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 16:44
Fraggar schreef op 22 oktober 2004 @ 20:49:
[...]

blabla....

Ik heb hem daar vorige week vrijdag gehaald ;) dus binnengekomen zijn ze zeker

Hij doet het verder prima, geen geruis hier, goeie geluidskwaliteit, oordopjes natuurlijk k*t (zitten totaal niet), dus radiofunctie niet meer mogelijk...

ik zit er nou over te denken om hem terug te brengen en deze te gaan halen:
Afbeeldingslocatie: http://www.quickspot.nl/graphics/mp-003.jpg
Qware BeatZkey! Pro FM 256MB MP-003

Handzame lichtgewicht MP3/WMA speler met FM radio en “voice recording” functie. Naast het opslaan van MP3/WMA bestanden is het opslaan van ieder willekeurig ander computerbestand mogelijk tot een maximum van 256MB. De ID3 Tag functie maakt het mogelijk om de nodige informatie (o.a. artiest en muziekstuk) weer te geven op de helder blauw verlichte display.
• 256MB USB Flash Disk (PnP)
• MP3/WMA speler met externe radio
• Multiple Mode Equalizer
• ID3 Tag
• Helder blauw verlicht display
• 120 minuten MP3/WMA muziek bij 128Kbps voice compressie
• 480 minuten Digital Voice Recording
• Gewicht 35gram (zonder batterij)

Bij Dynabyte deze week 60 euro

Weet iemand of je hierbij wel je oordopjes kan vervangen zónder de FM-functionaliteit te verliezen?

Verwijderd

Weet iemand misschien de afmetingen van de MyCom Mp3 Speler? Ik zou graag willen weten hoe groot die is :)

Verwijderd

Ik ben ook beniewd hoe de kwaliteit is van de MP3-speler bij Dynabite, die begint vanaf 1 november, 256 MB MP3stick met FM voor 60 euri.

Zijn er al mensen die deze MP3 spelers in bezit hebben (misschien AL ergens anders gekocht????)

Verwijderd

is dat weer met FM in de oordopjes? dan is het gewoon 100% bagger.

en: als je een klantenkaart hebt of aanschaft krijg je volgens mij nog eens 5% korting bij DB

Verwijderd

In principe is het wel een grappig dingetje.
Het fabricagemerk is (bij eigenlijk elk "mycom" product) idd Deawoo. Je zult ook zien dat als je de garantie iets verder gaat uitspitten dat al die dingen naar het zelfde adres gaan.

En tja die schijven, idd beetje jammer :D Had er zelf ook eentje willen hebben.
Trouwens, in Utrecht kwamen ze nog net binnen de actieperiode weer binnen (de 256 mb spelers) en het was altijd al de bedoeling dat ze even duur bleven. Het is nu meer ter introductie dat ze "in de actie" zijn.

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 01:06
CeeDeeS schreef op 27 oktober 2004 @ 18:56:
[...]

<terugbreng verhaal>
[afbeelding]
Qware BeatZkey! Pro FM 256MB MP-003

<Specs>

Weet iemand of je hierbij wel je oordopjes kan vervangen zónder de FM-functionaliteit te verliezen?
Dit is toch dat ding wat ook bij de Blokker lag voor €69,- ?

Verwijderd

Topicstarter
Mediamarkt had er 1 voor 70 euro met radio in de oorddopjes. Bagger kwaliteit.

Dixons packerd bell 256 + fm werkt perfect! Ook radio is goed. Enige minpunt is die altijd verotte gebruiksaanwijzing.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:45
Dat ding bij de Mediamarkt is volgens mij dezelfde als de QWare, alleen staat er dan 'Time' op, en heeft 'ie 512MB.

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 08:50
CeeDeeS schreef op 27 oktober 2004 @ 18:56:
[...]
• MP3/WMA speler met externe radio

Als je nou es je eigen bericht las :P Dan staat daar Externe Radio! Dus dat zal wel zo'n ding in de oordopjes zijn dus??

Je plaatje is trouwens ook verkeerd(staat tenminste anders in de folder en op de website)

Dit is de andere:

http://www.qware.info/pro...size=large&product_id=129

[ Voor 16% gewijzigd door Llewy op 28-10-2004 22:39 ]

Verwijderd

Ik heb deze player gekocht, maar ik vroeg me eigen af ofdat het normaal is dat de batterij indicator continu knippert (eerste vlakje)?

De batterij heeft ruim 1 dag opgeladen..

Verwijderd

delict schreef op 28 oktober 2004 @ 13:42:
Dat ding bij de Mediamarkt is volgens mij dezelfde als de QWare, alleen staat er dan 'Time' op, en heeft 'ie 512MB.
het is de GMB (gembird) voor 79 euro....

Wil je een goede radio dan moet je gewoon wat meer geld uittrekken, onder de 100 euro zou ik gewoon gaan voor een 512mb speler van PRO2(medion). Dat zijn goed, robuuste spelertjes met een goed uitgangsvermogen en geen tokkie-wokkie kwaliteit.

Verwijderd

trouwes die Q-ware is door mediamarkt ook verkocht maar dan voor 49 euro. Geen sterke advertenties dus van dynabyte en de anderen.

• Makkelijk
Je citeert zelfs de specs. Daar staat in MP3/WMA speler met externe FM radio. Dus in oordopjes

Verwijderd

Net de mycom speler gekocht (256Mb) nu nog weer goedkoper voor 59 Eurootjes.
Een prima dingetje met goede geluidskwaliteit vind ik, en je kunt tenminste ook mappen aanmaken om je muziek te ordenen
En zeg nou zelf.. een 256MByte compactFlash card kost al 25 Euri.

De afmetingen vallen mee: 9,5 * 2 * 3 cm dus zo'n beetje hetzelfde als vele anderen.

Wat er tegenvalt:
gebruiksaanwijzing van de radio!.
Er zitten drie knoppen op en van een van de drie heb ik het vermoeden dat het de selectie is van de band, maar dat weet ik niet..
Knop 1: aan/uit c.q volume hard en zacht (ja meer keuzes heb je niet qua volume van de radio ; de mp3 speler heeft overigens wel een goede volumeregeling)
Knop 2: zender scan
Knop 3: ???

En als je andere oordopjes wilt: dan doe je dat toch!!
De radio werkt nl volledig zelfstandig ; je hebt de mp3 speler er ook niet voor nodig.

ciao
pp

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb zelf een aantal van de genoemde mp3 spelers gehad.
Begonnen met de time met 128 MB, beviel me niet echt doorverkocht. Daarna een 256 MB speler waarvan ik het merk niet meer weet. Beviel wel, had alleen geen shuffle (dus terug), daarna de Inovix-32 256 MB gehaald. Ook redelijk, wel shuffle alleen kon ik geen aparte mappen selecteren (dus alles werd gewoon op 1 hoop gegooid), ook doorverkocht en maar gegaan voor een merk mp3 speler (Creative Muvo2 1,5 GB voor 149 euro).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:54:
[...]
En als je andere oordopjes wilt: dan doe je dat toch!!
De radio werkt nl volledig zelfstandig ; je hebt de mp3 speler er ook niet voor nodig.

ciao
pp
Nee precies, daar zit het probleem juist in. Als je nou andere oordopjes én radio wil hebben, dan kan dat dus niet. Of wel? Bestaat het dan uit 3 afzonderlijke delen: Oordopjes, mp3 speler, fm tuner?
Heb je misschien een foto hoe hij er in z'n geheel uit ziet, incl. oordopjes/tuner?

Verwijderd

Kentut.

als je andere oordopjes neemt dan werkt de radio inderdaad niet meer; het is volledig geintegreerd. Maar ja.. je luistert of naar je mp3 speler of naar de radio en niet alletwee tegelijk.
Die radio+oordopjes stop je toch gewoon ergens onder in je tas? Als je radio wilt luisteren dan pak je die gewoon. Dan is het gewicht helemaal nix: weegt nog geen 5 gram denk ik.

Over een foto: staat in de mycom krant. Ziet er wel aardig uit (zilver, sigaarvormig) maar smaken verschillen natuurlijk.

ciao
pp

Verwijderd

Nee helaas, ik heb hem, en ben daar ook de boot mee ingegaan.

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:46
Ik zou niet voor de radio gaan dat is zo'n scanradio waarmee je als je fiets of in de trein zit geen enkele ontvangst hebt. Voor de rest leuk dingentje voor deze prijs. Geluid is wel goed behalve dat ie soms een beetje ruist als de backlight aanstaat maar dat hoor alleen als het helemaal stil om je heen is. Hij is beter dan een dingetje van de Blokker en minder dan een Packerd Bell of iets dergelijks.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
ik zag op deze site een 256mb spelertje met reader staan, voordeel van deze is dat je hem kan uitbreiden, er zit ook een fm tuner in. mooie prijs dus wel.

http://www.memoryplus.nl/info.php?id=1049

Afbeeldingslocatie: http://www.memoryplus.nl/images/productfoto/mp3_deluxe.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Dnc1n op 22-12-2004 13:14 ]

Pagina: 1