Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en Win XP Pro SP2 op mijn softwarematige RAID1 gezet.
Ging allemaal goed, en hij begon automatisch met een "rebuild array" (dit zag ik, doordat het NVidia-programmaatje dit aangaf).
Echter blijft hij nu steeds op 13,69% hangen en ik krijg dan de foutmelding "Raid Access Failure -->Access to unknown volume has failed".
screenshot:

Dit is een screenshot van het programmaatje dat de array aan het rebuilden is:
[klik voor groot formaat]
Ik heb al gekeken in Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?, maar ik zie daar niet iets dat mij zou kunnen helpen (maar dit kan ik goed mis hebben, heb niet zoveel ervaringen met RAID). Weet iemand waar ik dit probleem moet zoeken?
Systeem specs:
MSI k8N NEO Platinum
AMD Athlon 64 3400+
1024MB RAM
2x Hitachi 7K250 160GB harddisk (7200 RPM, SATA, 8MB)
Ging allemaal goed, en hij begon automatisch met een "rebuild array" (dit zag ik, doordat het NVidia-programmaatje dit aangaf).
Echter blijft hij nu steeds op 13,69% hangen en ik krijg dan de foutmelding "Raid Access Failure -->Access to unknown volume has failed".
screenshot:

Dit is een screenshot van het programmaatje dat de array aan het rebuilden is:
[klik voor groot formaat]Ik heb al gekeken in Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?, maar ik zie daar niet iets dat mij zou kunnen helpen (maar dit kan ik goed mis hebben, heb niet zoveel ervaringen met RAID). Weet iemand waar ik dit probleem moet zoeken?
Systeem specs:
MSI k8N NEO Platinum
AMD Athlon 64 3400+
1024MB RAM
2x Hitachi 7K250 160GB harddisk (7200 RPM, SATA, 8MB)