Voeding maakt lawaai

Pagina: 1
Acties:

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-02 17:19
opeens maakt mijn voeding (denk ik) heel veel lawaai. ik snap niet wat het is. net alsof er in die voeding hele tijd stroom een het schokken is ofzo. als ik niks doe hoor je haast niks, maar al gaat de processor denken (of zelfs als ik met mijn muis beweeg) maakt ie het geluid...ok, ik weet het het is een slechte voeding (zo'n ding uit een sweex kast) maar dit hoort gewoon niet. wat kan het zijn?

ik heb nog aan asrock pe pro ofzo met een pentium 2ghz en een geforce 5200 en 256 mbram...

Facts don't care about your feelings

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Is het misschien de fan die ergens aan langs komt?

Verwijderd

Misschien veel stof in de voeding of in je kast?

• YoshiBignose
dat zou het kunnen zijn, ik ga wel ff stofzuigen en kijken of ik het nog hoor...

• YoshiBignose
maar als ik bijvoorbeeld minimaliseer en maximaliseer klinkt het nog harder maar al doe ik niks dan hoor je het niet...wat is het 8)7

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20

_Ernst_

Mark It Zero!

Dan zou je gaan denken dat er een spoel of torretje kapot is. Grotere cpu belasting = groter stroom verbruik, wat dan resulteert in een spoel die mee gaat resoneren ofzo.

Schroef hem eens open en kijk eens of er zichtbare schade is.

Last.fm

• YoshiBignose
bah helemaal open schroeven ;( maar ik heb die pc een week niet gebruikt en ik doe hem nu aan nu maakt ie opeens dat lawaai enzo...ik wist dat sweex goedkoop was maar dit is dan wel erge troep :|

Pagina: 1